• A A A

Wydarzenia partnerów

  • Przyjemna i luźna atmosfera, uśmiechy uczestników spotkania pokazały, że tego typu wydarzenia są bardzo potrzebne branży, pozwalają nie tylko poszerzyć wiedzę ale i dobrze się bawić a tym samym umożliwiają integrację z innymi uczestnikami tego rynku– mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

    Po szkoleniu przyszedł czas na refleksje i rozmowy z Członkami PIAP na temat ich oczekiwań wobec organizacji branżowej.

    – Wszelkie uwagi i sugestie firm z branży artykułów promocyjnych są dla nas zawsze niezbędnym drogowskazem w dalszych działaniach podejmowanych przez Izbę. Wszystkim przybyłym gościom pragniemy złożyć serdeczne podziękowania za udział w wydarzeniu i już dziś zaprosić Państwa na kolejne Spotkanie Regionalne, które odbędzie się jesienią br.- już 20 września zapraszamy Państwa do Warszawy – mówi Katarzyna Wojniak.

    GALERIA SPOTKANIE REGIONALNE CHORZÓW 2016

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 160 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

  • Plebiscyt powstał w ramach honorowego wyróżnienia pod nazwą „Marka-Śląskie”, powołanego z inicjatywy Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Gliwicach, „Dziennika Zachodniego” i Polskiego Radia Katowice.

    Zapraszamy do oddawania głosów oraz zachęcania do tego innych! Głosować można na 3 sposoby:
    Wysyłając smsa o treści: AMBMSL.28 na numer 72355 (koszt 2,46 zł z VAT). Każdy głos oddany w ten sposób jest mnożony razy 10. Dziennie można oddać nieograniczoną liczbę głosów. Głosując za pomocą konta na Facebooku. Aby skorzystać z tej możliwości należy zalogować się przez Facebook oraz potwierdzić aplikację Dziennik Zachodni i powiązać konto. Każdy głos oddany w ten sposób jest mnożony razy 3. Dziennie można oddać 1 głos tym sposobem.

    Oddając głos przez stronę „Dziennika Zachodniego”. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja konta w serwisie. Dziennie można oddać 5 głosów na daną kandydaturę. Głosowanie potrwa do 26 sierpnia do godziny 11:59.

  • IP P- Bardzo cieszymy się, że grono Członków PIAP nieustannie się powiększa o kolejnych mocnych graczy tego rynku. Dzięki firmom Członkowskim, PIAP jest dziś prężną i liczącą się organizacją- mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

    Na przystąpienie do PIAP wpłynęło wiele czynników. W biznesie stawiamy na jakość i rozwój. Poprzez połączenie z silnym partnerem planujemy poszerzyć bazę naszych kontrahentów – mówi Zbigniew Ziemba, Współwłaściciel firmy ABC-N Plus.

    Do PIAP-u przystępujemy by propagować nasze usługi i produkty wśród profesjonalistów z branży reklamowej – mówi Jakub Skrzypczyk, Główny Technolog i Specjalista ds. produkcji w firmie „BASIA”.

    Przystępując do PIAP-u mamy nadzieję zaprezentować szerszym kręgom nasz profesjonalizm w branży tekstyliów reklamowych. Ciągły rozwój naszego przedsiębiorstwa w zakresie produkcji innowacyjnych tekstyliów reklamowych oraz długoletnie doświadczenie w tym sektorze postanowiliśmy zaprezentować szerszemu gronu odbiorców – mówi Paweł Barański, Dyrektor ds. Sprzedaży SDX Towels Sp.z o.o.

    ABC-N Plus jest jedynym w Polsce producentem ciepłych i zimnych kompresów reklamowych wielokrotnego użytku. Są to nie tylko praktyczne produkty, ale również zastosowane jako gadżet, zawsze będą kojarzyły Twoją firmę z przyjaznym ciepłem. Kompresy wykonywane są w dowolnym kształcie, kolorze wypełnienia oraz nadruku. ABC-N Plus jest również oficjalnym dystrybutorem marki Key|Smart w Europie. Key|Smart to organizer do kluczy w stylu scyzoryka, który uporządkuje każdą kieszeń. Niesamowicie wszechstronny z szeroką gamą akcesoriów, wykonany z trwałego aluminium lotniczego oraz stali nierdzewnej.

    Firma F.H.U „BASIA” funkcjonuje na rynku od 1999 r. Od początku swej działalności zajmuje się ozdabianiem i oznaczaniem: odzieży reklamowej, korporacyjnej, przemysłowej jak również gadżetów reklamowych. Wykorzystując do tego: haft komputerowy, sitodruk, sublimacje oraz termotransfer. Do swojej produkcji wykorzystuje najwyższej klasy park maszynowy, który pozwala na wykonanie usług w bardzo wysokiej jakości. W ofercie posiada termotransfer w pełnej gamie kolorystycznej do nadrukowania na prawie wszystkich podłożach. Zaletą firmy „BASIA” jest możliwość łączenie różnych technik w jednym miejscu.

    SDX Towels jest wyłącznym dystrybutorem słoweńskiej fabryki tekstylnej Bear Dream na rynku polskim. W ofercie wyróżnia się szeroki zakres tekstyliów domowych, reklamowych oraz hotelowych a zwłaszcza wszelkiego typu ręczniki (m.in. drukowane reaktywnie na bawełnie, tłoczone, kolorowo tkane, z logo w bordiurze, z microfibry).Produkcja w Europie gwarantuje krótkie terminy realizacji przy zachowaniu jakości najwyższej próby.

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 160 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

    Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl

    Kontakt:
    Katarzyna Wojniak
    biuro@piap-org.pl
    tel. 791 354 426

  • – Do PIAP-u przystępujemy w celu rozwoju naszych możliwości dystrybucyjnych. Naszym głównym celem jako firmy produkcyjnej jest nawiązanie współpracy z firmami, które chciałyby wejść z nami we współpracę przy dystrybucji naszego produktu reklamowego – mówi Marcin Bauer właściciel firmy Marxam Project.

    Cursor oferuje klientom szeroki zakres wsparcia w obszarze materiałów wsparcia sprzedaży. Spółka zajmuje się zakupem produktów promocyjnych i produkuje artykuły na indywidualne zamówienia, m.in. nagrody, upominki, gadżety, inserty, tekstylia oraz opakowania metalowe. Nadzór technologiczny nad jakością materiałów jest realizowany przez własne struktury terenowe Cursora w Chinach. Cursor miesięcznie wysyła do klientów ponad 14,5 miliona produktów. Spółka posiada jeden z największych w Polsce magazynów dedykowanych obsłudze materiałów marketingowych oraz projektom logistycznym dla sektora e-commerce, w którym do dyspozycji klientów oddaje 50 000 miejsc paletowych. Oprócz produkcji i logistyki materiałów marketingowych Cursor oferuje klientom usługi uzupełniające, m.in. monitorowanie rynku, opracowywanie kosztorysów technologicznych produktów, doradztwo w zakresie doboru materiałów i surowców, uzyskiwanie niezbędnych atestów czy badania laboratoryjne SGS, STR, PCBC.

    IBpartner.pl to zespół ludzi, którzy od 2008 r. tworzą agencję reklamową. Oprócz gadżetów, z których każdy skrojony jest na miarę i rozmiar klienta, IBpartner.pl przygotowuje także nadruki na tekstyliach, ceramikę reklamową oraz wszelkiego rodzaju poligrafię. Ktoś kiedyś powiedział: „po owocach ich poznacie” i tego się trzymamy. Dla małych projektów nie jesteśmy za duzi i dla dużych za mali!

    Firma Marxam Project wraz ze swoim oddziałem Marxam Enology jest producentem nowego produktu reklamowego. Jako dystrybutor artykułów winiarskich i piwowarskich dla amatorów i profesjonalistów Merxam Project stworzył produkt reklamowy, który stara się wypromować poza te dwie branże w Polsce. Możliwości technologiczne powodują, że stwierdzenie „korek do wina” może powoli zacząć się kojarzyć także z branżą reklamową.

    alloca.pl – wyłączny przedstawiciel allocacoc w segmencie promo w Polsce. Brand będący częścią Figaro Corporation – działającej na rynku od 20 lat drukarni cyfrowej i agencji reklamowej. Produkty allocacoc wyznaczają nowe standardy w dystrybuowaniu energii elektrycznej zarówno w środowiskach biurowych, w domu jak i w podróży. Połączenie ciekawej formy i walorów użytkowych zamknięte w starannie zaprojektowanym opakowaniu nadaje im idealnych cech gadżetu reklamowego. Kostki PowerCube nie tylko przykuwają uwagę, ale dzięki swojej funkcjonalności są gadżetem który na zawsze zostanie z Twoim klientem.

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 160 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

  • PIAP to organizacja zrzeszająca dobrze prosperujące podmioty, a nasze spotkanie skierowane jest właśnie do jej przedstawicieli. Dlatego też ważny jest dobór miejsca, muzyki czy atrakcji. Myślę, że wieczór przypadł do gustu członkom PIAP o czym świadczą: rosnąca frekwencja, słowa uznania jej uczestników czy większa liczba firm sponsorujących wydarzenie, bez której nie udałoby nam się przeprowadzić pomyślnie tego spotkania. W przyszłym roku w związku z obchodami 10-lecia istnienia PIAP planujemy zorganizować spotkanie na miarę uroczystego jubileuszu Izby. Zapraszamy Państwa już dziś do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu – stwierdziła Magda Owczarska, Wiceprezes PIAP.

    Wieczór Branżowy PIAP odbył się 17.02.2016 w Restauracji Warszawski Dzień Wine Room.
    Gospodarzami wydarzenia były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych,12M Alicja Wąsowska, Axpol Trading, Inspirion Polska, CiTRON EUROPEAN USB WAREHOUSE, Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Macma Polska, Mount Blanc, Texet Poland, RITF advnet Polska oraz Brandfathers Group.

    Wieczór Branżowy, to wyjątkowa okazja do spotkań w szerokim gronie członków PIAP, których wciąż przybywa, co wszyscy przyjmujemy z ogromną radością.To wymiana spostrzeżeń z minionego roku, planów na kolejny. Rozmowy z zacnymi osobistościami przy taktach muzyki na żywo zdecydowanie dodają prestiżu imprezie, która ma ciepły, kameralny klimat. Takiego oderwania od codziennych wyzwań, myślę każdy z nas potrzebuje. Gratulacje należą się oczywiście jubilatom, podziękowania organizatorom. Z niecierpliwością oczekuję przyszłorocznego Wieczoru kiedy dumnie będziemy celebrować 10 lecie PIAP-u- mówi Jacek Kozłowski, Managing Director GUAPA PRODUKCJA Sp. z o.o.

    Podczas wydarzenia odbyła się uroczysta Gala PIAP w trakcie, której wręczono statuetki z okazji okrągłych Jubileuszy firm Członkowskich. Jubileusze 2016 świętowały firmy: Agencja Reklamowa OPTIMA, 12M Alicja Wąsowska, Base Promotion Services Sp.z o.o., EXPEN s.c., L-Shop-Team Polska Sp.z o.o., AMIZO Agnieszka Szymańska, SUPERGIFT PROMOTION, RITF advnet Polska Sp.z o.o., Poligrafia-Promocja-Reklama Studio K2, Biznes Promotion, DOM REKLAMY ART OFFICE, Figaro Corporation, Kusha, Prażmowscy s.c., PPH SANDEX BIS SP.J, Axxel Sp.z o.o., Axpol Trading sp. z o.o. sp. k., PAR Bakuła Sp. J., P.P.H.U Ceramika Tułowice Sp.j, Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp.z o.o..

    Wieczór branżowy PIAP w tak kameralnym i uroczym miejscu, jakim jest Warszawski Dzień przebiegał w spokojnej, ciepłej atmosferze. Emocje towarzyszyły rozdaniu statuetek z okazji okrągłych rocznic istnienia kilkunastu firm z branży reklamowej. Jak zwykle była smaczna „kuchnia” i dobre wina, a towarzysząca temu grupa muzyczna uzupełniła dobrą atmosferę wieczoru. Nie zabrakło oczywiście rozmów w kuluarach, zarówno na tematy zawodowe, jak i prywatne- stwierdził Maciej Dembiński Prezes Rosnowski Gift.

    FOTORELACJA Z WIECZORU BRANŻOWEGO PIAP 2016

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 160 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

    Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl

    Kontakt:
    Katarzyna Wojniak
    tel. 791 354 426
    biuro@piap-org.pl

  • Podczas wydarzenia aktywnie promowana była 9-ta edycja najnowszego Katalogu PIAP 2016, w którym zaprezentowane zostały wszystkie firmy członkowskie PIAP. Publikacja cieszyła się wielkim zainteresowaniem wśród zwiedzających. Dzięki niej, każdy w łatwy sposób może dotrzeć do najlepszych specjalistów z branży, oferujących upominki reklamowe na najwyższym poziomie.

    – Nowe miejsce i piękne, przestronne stoisko PIAP podczas RemaDays 2016 umożliwiło nam nawiązanie nowych kontaktów i przeprowadzenie wielu ciekawych rozmów z potencjalnymi firmami, zainteresowanymi członkostwem w Izbie, jak również z naszymi Członkami i obecnymi partnerami, z którymi współpracujemy w zakresie patronatów czy też wydarzeń branżowych. Bardzo dziękujemy za tak liczne odwiedziny, cieszymy się, że nasza organizacja z roku na rok rośnie w siłę i staje się coraz bardziej doceniana i zauważana na rynku – to dla nas najlepsza nagroda – stwierdziła Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

    Na potrzeby promocji Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych podczas targów RemaDays 2016 firmy Członkowskie PIAP: Asgard, Artystik Poland Group, AWIH, Axpol Trading, BIC Graphic Europe S.A. oddział Polska, Expen, Guapa, Gift Star, Inspirion Polska, KUNSZT, Lunarcorp, Maxim, NOTEDECO, Raster, Rosnowski Gift, Senator GmbH&Co.KGaA, Trober Polska, Twincaps.pl przekazały upominki reklamowe, które stały się niezbędnym narzędziem promocji Izby podczas wydarzenia RemaDays 2016.

    Drugiego dnia targów RemaDays 2016 Polska Izba Artykułów Promocyjnych tradycyjnie już bo po raz szósty była organizatorem Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP. Stał się on doskonałą okazją do spotkań i rozmów biznesowych pomiędzy dostawcami PIAP a agencjami reklamowymi zrzeszonymi w Izbie. Frekwencja uczestników wydarzenia przerosła oczekiwania organizatorów, a spotkanie umożliwiło integrację firm Członkowskich. Wieczór Branżowy PIAP odbył się dnia 17 lutego 2016 w Restauracji Warszawski Dzień Wine Room. Gospodarzami imprezy były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych,12M Alicja Wąsowska, Axpol Trading, Inspirion Polska, CiTRON EUROPEAN USB WAREHOUSE, Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Macma Polska, Mount Blanc, Texet Poland, RITF advnet Polska oraz Brandfathers Group. Obszerniejsza relacja z Wieczoru Branżowego PIAP już niebawem.

    Podczas Wieczoru Wystawców pierwszego dnia targów RemaDays 2016 firmy Członkowskie PIAP otrzymały prestiżowe nagrody w konkursie Korony Reklamy 2016.

    W kategorii Producent upominków reklamowych:

    I miejsce: Jaguar Tomasz Chwiłowicz
    II miejsce: Maxim Zbigniew Kaczor

    Wyróżnienia:
    – CiTRON

    W kategorii Importer upominków reklamowych:

    I miejsce: AXPOL Trading Sp. z o.o. Sp. k.
    II miejsce: Macma Polska Sp. z o.o.
    III miejsce: ASGARD Sp. z o.o.

    Wyróżnienia:
    – Texet Poland Sp. z o.o.
    – EASY GIFTS SP.K. MIRKÓW
    – Midoceanbrands

    Podczas RemaDays 2016 wyłoniono także Laureatów w kategorii CATALOUGE OF THE YEAR REMADAYS WARSAW 2016. Członkowie PIAP zostali również nagrodzeni w tej kategorii.

    ZŁOTY MEDAL otrzymały firmy: Inspirion Polska Sp.z o.o. oraz Jaguar Tomasz Chwiłowicz
    SREBNY MEDAL otrzymała firma: AXPOL TRADING SP. Z O.O.
    BRĄZOWY MEDAL otrzymały firmy: ASGARD SP. Z O.O., MACMA POLSKA SP. Z O.O., EASY GIFTS SP. K., TEXET POLAND SP. Z O.O.

    Członkowie PIAP zostali ponadto laureatami w konkursie „GIFTS OF THE YEAR” 2016, w którym nagrody przyznali sami zwiedzający:

    W kategorii TOP FUN:
    II miejsce – Etui na wizytówki – JAGUAR TOMASZ CHWIŁOWICZ
    III miejsce – Okulary wirtualnej rzeczywistości – AXPOL TRADING SP. Z O.O.

    W kategorii TOP IDEA:
    I miejsce – Power bank solarny – EASY GIFTS SP. K
    III miejsce- Smartwatch – MACMA POLSKA SP. Z O.O.

    W kategorii TOP DESIGN:
    III miejsce- Kubek termiczny – INSPIRION POLSKA SP.Z O.O.
    Wyróżnienie – Zajączek otwieracz z magnesem 3D – ROSNOWSKI GIFT SP. Z O.O.

    GALERIA REMADAYS 2016

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 160 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

  • Tegoroczne spotkanie zgromadziło w gościnnych progach „Karczmy Pod Łosiem” blisko 300 gości. Spotkanie otworzył prezes ZIPH Jerzy Korolewicz, a następnie głos zabrali zaproszeni goście. Prezydent Gorzowa Wielkopolskiego Jacek Wójcicki podkreślał, że miasto stawia na edukację zawodową i przybliżył zgromadzonym zamierzenia władz miasta w tym zakresie. Wicewojewoda Robert Paluch mówił o polityce rządu wobec przedsiębiorców, a członek zarządu województwa lubuskiego Alicja Makarska przedstawiła, na jaką pomoc unijną mogą liczyć przedsiębiorcy w następnych latach. Z całej puli 906 mln euro, które województwo lubuskie ma do dyspozycji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, aż 30 %. nakierowane jest na wspieranie biznesu i nauki.

    Jacek Robak, radca polskiej ambasady w Berlinie zajmujący się promocją handlu i inwestycji podkreślał, że ze względu na bliskość granicy lubuskie firmy są niejako skazane na współpracę z Niemcami. – Przez ostatnie trzy lata co roku wzrost eksportu to blisko 10%.

    Spodziewamy się, że wynik za 2015 r., będzie na poziomie 11 proc. Sam ten wzrost w przeliczeniu na pieniądze to 4,5-5 mln euro. Więcej niż eksportujemy łącznie do USA i Kanady, gdyż rynek niemiecki trafia 27 proc. polskiego eksportu – mówił dr Robak. Były wiceminister w Ministerstwie Przemysłu i Handlu, a aktualnie ekspert Krajowej Izby Gospodarczej Herbert Leopold Gabryś podkreślał z kolei znaczenie bezpieczeństwa energetycznego i konieczność dużych inwestycji w najbliższych latach w ten sektor gospodarki.

    Ważną informacją, przedstawioną podczas spotkania był fakt wstąpienia w szeregi członków Izby KGHM Polska Miedź S.A. Obecny na spotkaniu z ramienia miedziowej spółki Dyrektor Departamentu Badań i Innowacji Leszek Zaremba zaprezentował możliwości współpracy oraz zachęcał do współdziałania w ramach prowadzonych aktualnie przez KGHM projektów.

    ZIPH zaprezentowała dobry stan przygotowań do nowej perspektywy Unii Europejskiej w kontekście oferty dla przedsiębiorców. Posiadamy przygotowane projekty doradcze dla firm, szkolnictwa zawodowego i ustawicznego dla dorosłych. Izba posiada również szeroką platformę do współpracy nauki i biznesu. Zainteresowani mogą korzystać także z doradztwa izbowego.

    Podczas gospodarczej inauguracji roku medalem z okazji 25-lecia Krajowej Izby Gospodarczej za wspieranie rozwoju samorządu gospodarczego i przedsiębiorczości wyróżnieni zostali:
    Roman Dziduch (Kostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.)
    Jan Kos (PGE GiEK SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów)
    Krzysztof Romankiewicz (Kasyno 434)
    Zbigniew Rudowicz (Zakład Mechaniczny Mestil Sp. z o.o.)
    Zbigniew Wielgosz (GBS Bank)

    Po części merytorycznej rozmowy o obawach i nadziejach związanych z najbliższymi 12 miesiącami w gospodarce przeniosły się do kuluarów.
    Dziękujemy serdecznie za udział wszystkim uczestnikom oraz partnerom „Gospodarczej Inauguracji Roku 2016” i zapraszamy do uczestnictwa w kolejnych Izbowych przedsięwzięciach.

    Fotorelacja: www.ziph.pl/pl/zdjecia/18/gospodarcza-inauguracja-roku.html
    Videorelacja: www.ziph.pl/pl/artykul/64/video-z-gospodarczej-inauguracji-roku-.html