• A A A

3 sposoby, jak stać się skutecznym liderem – ruszyły zapisy na webinary biznesowe

16.10.2020

Jesteś liderem lub menedżerem? Niezależnie od stażu, jaki masz za sobą, zawsze możesz zwiększać swoją skuteczność w zarządzaniu i osiąganiu celów. Niekiedy oznacza to pracę nad komunikacją, stylem zarządzania i radzeniem sobie z emocjami. Trenerki Małgorzata Bieniaszewska i Katarzyna Olszyńska podpowiedzą ci, jak to zrobić podczas trzech autorskich webinarów biznesowych. Spotkamy się 30.10, 6.11 oraz 13.11. Udział bezpłatny. Zarezerwuj miejsce. KIG jest partnerem cyklu.

 

„Biznes bez hamulców. Jak stać się skutecznym liderem” – webinary

Trenerki Małgorzata Bieniaszewska i Katarzyna Olszyńska omówią 3 obszary, z którymi liderzy stykają się na co dzień:

Style komunikacyjne

Style zarządzania

Radzenie sobie z trudnymi emocjami

 

Kiedy się spotykamy?

  • 30.10, godz. 14.00–14.45
  • 6.11, godz. 14.00–14.45
  • 13.11, godz. 14.00–14.45

Zarezerwuj miejsce: https://malgorzatabieniaszewska.pl/webinar-kig/

 

O prowadzących

Małgorzata Bieniaszewska – przedsiębiorczyni z branży motoryzacyjnej, właścicielka MB Pneumatyka, mentorka przedsiębiorców, psycholog, filolog angielski. Obecnie pełni w firmie rolę dyrektora Handlowego. Businesswoman została z braku wyboru. Musiała przejąć rodzinny biznes w 2002 r. od ojca, który z powodu choroby nie był w stanie dalej go prowadzić. Ukończyła także EMBA na Aalto University. Studiując, równolegle tworzyła inżynieryjną firmę MB Pneumatyka w Sulechowie. Z rodzinnego zakładu produkcyjnego przekształciła ją w prężne przedsiębiorstwo badawczo-produkcyjne sektora Automotive. MB Pneumatyka jest jedyną firmą w Polsce i jedną z trzech największych w Europie, dostarczającą złącza globalnym producentom pneumatycznych układów hamulcowych i zawieszeń do pojazdów użytkowych. Dziś złącza produkowane w Lubuskiem są używane w większości samochodów powyżej 3,5 tony na świecie. Zdecydowana większość produktów to autorskie rozwiązania, efekt współpracy z zespołem inżynierów.

Katarzyna Olszyńska – psycholog biznesu, trener rozwoju indywidualnego, biznes coach, asesor. Absolwentka dwóch kierunków studiów: Marketing and Management polsko-amerykańskiej Uczelni (National-Louis University, Chicago) oraz Psychologii – Uniwersytet SWPS. Wykładowca przedmiotów z obszaru zarządzania i psychologii w biznesie na Uniwersytecie Wrocławskim na kierunku Communication Management, na Uniwersytecie Ekonomicznym na kierunku Interpersonal Communication in Business oraz Psychologia w biznesie, a także w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych na kierunku Master of Business Administration. Od ponad 8 lat prowadzi samodzielne projekty coachingowo-mentoringowe oraz szkoleniowo-doradcze. Specjalizuje się w projektach dedykowanych kadrze menedżerskiej średniego i wyższego szczebla. Diagnozuje kompetencje pracowników za pomocą metody Assessment/Development Center (AC/DC) dla Pracowników wielu firm i organizacji. Współpracuje z organizacjami konsultując przypadki trudne w organizacji włączając problemy chorób psychicznych u pracowników..