Akademia E-marketingu dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw // Katowice-Warszawa-Gdańsk

10.10.2022

Trwa nabór na bezpłatne szkolenia Akademii E-marketingu dla MŚP

W najbliższym czasie już po raz dziesiąty mali i średni przedsiębiorcy będą mogli wziąć udział w cyklu bezpłatnych szkoleń z budowania strategii biznesu w sieci, w ramach Akademii E-marketingu.

Podczas spotkań będzie można zdobyć lub poszerzyć wiedzę m.in. z zakresu bezpieczeństwa strony www, narzędzi SEO, czy wykorzystania narzędzi promocyjnych Google’a. Jubileuszowa edycja, pod hasłem „Jak prowadzić marketing internetowy w Małym i Średnim Przedsiębiorstwie” odbędzie się w październiku br. w trzech miastach: Katowicach, Warszawie i Gdańsku. W każdym wydarzeniu udział weźmie kilkuset przedsiębiorców. – W poprzednich edycjach wzięło udział kilka tysięcy przedsiębiorców. Teraz Akademia wraca po okresie pandemii do stacjonarnej formy i bardzo cieszymy się, że możemy ponownie spotkać się osobiście.– informuje Anna Pszczółkowska, koordynator wydarzenia. Organizatorem i partnerem merytorycznym Akademii jest WeNet Group.

Jesienna edycja Akademii E-marketingu dla MŚP odbędzie się w 3 polskich miastach:

  • 12 października w Muzeum Śląskim w Katowicach,
  • 18 października w Centrum Olimpijskim w Warszawie,
  • 26 października w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku.

Szkolenia poprowadzą doświadczeni doradcy internetowi WeNet Group, eksperci digital marketingu, którzy przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę oraz będą służyć doradztwem i konsultacjami.

– Marketing online i e-commerce to są narzędzia, które we współczesnym świecie każdy mały i średni przedsiębiorca powinien mieć, każdy z nich musi być obecny w sieci, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności. Dlatego znajomość metod promocji w internecie, a także umiejętność wykorzystania poszczególnych narzędzi są niezbędne. Ale czy przedsiębiorca musi być programistą? Absolutnie nie. Wiedza, którą otrzymają uczestnicy szkolenia pozwoli przedsiębiorcom poznać i zrozumieć praktyczną stronę kluczowych zagadnień e-marketingu. Odpowiemy na każde pytanie. Program spotkania dostosowaliśmy do potrzeb MŚP, korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. – mówi Mariusz Dawidziuk, prelegent Akademii i certyfikowany użytkownik Google Ads i Google Analytics, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi firm z sektora MŚP.

Podczas spotkań przedsiębiorcy nauczą się, jak zacząć budować swój biznes w internecie: od budowy firmowej strony www, jak dbać o ochronę danych osobowych  w działaniach marketingowych, przez pozycjonowanie stron, skuteczną sprzedaży w sieci, aż po budowę strategii firmy w social mediach i mierzenie skuteczności tych działań.

– Pracy nad Akademią przyświecał nam jeden cel: pomóc małym i średnim przedsiębiorcom w przyswojeniu praktycznej wiedzy z podstaw e-marketingu. Nasze wieloletnie doświadczenie pomogło przygotować program  skrojony specjalnie pod potrzeby MŚP. Jako Partner Premium Google’a mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą chcemy się podzielić. Mogę też zdradzić, że jednym z prelegentów podczas szkolenia w Warszawie będzie Robert Korzeniowski, wielokrotny mistrz olimpijski, a obecnie przedsiębiorca, który odważnie wkracza ze swoim biznesem w świat online. Do zobaczenia! – podsumowuje Anna Pszczółkowska


Udział w wydarzeniach jest bezpłatny. Formularz zgłoszenia można wypełnić na stronie akademiaemarketingu.pl.

Partnerami strategicznymi szkoleń są: Krajowa Izba Gospodarcza oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.

Krajowa Izba Gospodarcza otrzymała dofinansowanie w ramach projektu POIR.03.04.00-14-0001/20 „Dotacja na kapitał obrotowy dla Krajowej Izby Gospodarczej”, w ramach działania 3.4 Dotacje na kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.