Rusza XI edycja Akademii e-marketingu. Kilkuset przedsiębiorców skorzysta z bezpłatnych szkoleń

02.03.2023

Już w połowie marca rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw

Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę z zakresu budowy strony www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych.

Akademia e-marketingu, w wiosennej odsłonie, jest organizowana w pięciu polskich miastach: w Gdańsku, Katowicach, Warszawie, Krakowie i Białymstoku. Jesienią zaś przedsiębiorcy będą mieli okazję edukować się Poznaniu i ponownie w Katowicach, Gdańsku i Warszawie. To już 11 edycja wydarzenia, które co roku przyciąga mnóstwo zainteresowanych.

– W poprzednich edycjach Akademii udział wzięło ponad kilka tysięcy uczestników. Bardzo cieszymy się, że znowu będziemy mogli spotkać się z polskimi przedsiębiorcami, którym przekażemy swoją wiedzę i pomożemy im zaplanować i zrealizować strategię rozwoju ich biznesu w sieci. Organizowane przez nas wydarzenie to wspaniała okazja do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji z ekspertami – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu WeNet.

Wiosenna edycja Akademii e-marketingu dla MŚP to spotkania w pięciu polskich miastach

Pierwsze szkolenie odbędzie się 15.03 w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku, drugie 23.03 w Muzeum Śląskim w Katowicach, a trzecie 29.03 w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Kolejne wydarzenia odbędą się w maju w Białymstoku i Krakowie. Warsztaty poprowadzą doświadczeni specjaliści WeNet Group. Eksperci od marketingu online przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę oraz będą służyć doradztwem i konsultacjami.

– Dzisiaj już każda firma, która chce zdobywać klientów i odnieść sukces, powinna być obecna w Internecie. Dobrze zaplanowany i kontrolowany marketing internetowy daje niezliczone możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż. Obecnie bardzo dynamicznie rozwija się branża e-commerce, która również śmiało sięga po nowinki technologiczne – mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm. – Aby jednak odnosić jak najlepsze wyniki, potrzebna jest znajomość narzędzi i efektywnych metod promocji w Internecie. Naszym celem jest przekazanie nowoczesnej wiedzy z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o czymś, o czym ostatnio jest głośno, a więc o sztucznej inteligencji. Nie ma się czego obawiać – AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje jednak wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu – dodaje Grzegorz Kordas.

Program Akademii e-marketingu składa się ze spotkań ze specjalistami, którzy opowiedzą, jak przygotować skuteczną strategię i zacząć z powodzeniem budować swój biznes w Internecie

Uczestnicy zyskają kompleksowy poradnik w pigułce: od budowy firmowej strony WWW, przez wykorzystanie działań SEO oraz narzędzia, jakim jest Google Ads, aż po prowadzenie promocji firmy w Social Mediach i mierzenie jej efektów.

Eksperci poruszą też aktualne kwestie i tematy. Opowiedzą m.in. o obowiązującej od tego roku dyrektywie Omnibus, która nakłada na sprzedawców internetowych wiele nowych obowiązków. Znajomość zmian w przepisach prawa jest bardzo ważna. Za ich nieprzestrzeganie grożą bowiem wysokie kary finansowe.

– Chcemy pomóc małym i średnim przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu. Program szkolenia dostosowaliśmy do potrzeb MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Jako Partner Premium Google mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.


  • Udział w Akademii e-marketingu jest całkowicie bezpłatny
  • Aby zgłosić uczestnictwo w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl

Partnerami strategicznymi są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach oraz Klub Integracji Europejskiej.

Patronami medialnymi 11 edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trójmiasto.pl, ŚląskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP

Krajowa Izba Gospodarcza otrzymała dofinansowanie w ramach projektu POIR.03.04.00-14-0001/20 „Dotacja na kapitał obrotowy dla Krajowej Izby Gospodarczej”, w ramach działania 3.4 Dotacje na kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.