• A A A

Badanie: Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19

06.07.2021

PIAP zaprasza przedsiębiorców z branży do wzięcia udziału w badaniu „Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19 –edycja 2021”, dotyczącym wpływu COVID-19 na branżę upominków reklamowych w Polsce

Badanie: Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19

  • Jest to ogólnopolskie badanie, o udział w którym prosimy przedsiębiorców z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy!
  • Bardzo istotna jest dla nas sytuacja każdego przedsiębiorcy działającego w branży, dlatego prosimy o poświęcenie ok. 5 minut i przekazanie nam danych i opinii, które pozwolą przedstawić rzetelny obraz rynku.

Wyniki zostaną opublikowane i omówione na www.piap-org.pl. Będą mogły także stanowić materiał wyjściowy we wszystkich działaniach podejmowanych przez branżę i jej przedstawicieli.

Wyniki zbierane będą do 31.07.2021 roku.
Ankieta jest całkowicie anonimowa.

 

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

Weź udział w badaniu

Więcej informacji

Kontakt

Katarzyna Wojniak
tel. 791 354 426
e-mail: biuro@piap-org.pl

Zobacz komentarz najważniejszych branż do nowej „Polityki Przemysłowej Polski”

Krajowa Izba Gospodarcza otrzymała dofinansowanie w ramach projektu POIR.03.04.00-14-0001/20 „Dotacja na kapitał obrotowy dla Krajowej Izby Gospodarczej”, w ramach działania 3.4 Dotacje na kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.