• A A A

Forum IAB 2022: Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów // 7-9 czerwca

13.05.2022

Najlepsi eksperci marketingu i ciekawe tematy: 7-8-9 czerwca po raz kolejny odbędzie się flagowe wydarzenie IAB Polska

Forum IAB 2022 od kilkunastu lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Wszystko to w ponad siedemdziesięciu prezentacjach uznanych branżowych ekspertów. Temat przewodni Forum IAB 2022 to:Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów.”.

Tegoroczna edycja Forum będzie trwała 3 dni (7 — 9 czerwca 2022) i po raz pierwszy odbędzie się w formule hybrydowej! Zapraszamy do udziału stacjonarnego, w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie — liczba biletów jest ograniczona. Zapraszamy również do udziału z dowolnego miejsca na świecie —  w ofercie są również bilety online.

Czas trwania pandemii COVID-19 możemy już liczyć w latach. Końca tej jeszcze nie widać, a wszyscy ponownie wstrzymaliśmy oddech w obliczu zbrojnej agresji na Ukrainę. Wydarzenia tej wagi nie pozostają obojętne dla świata ogółem, ale odbijają się też szerokim echem w świecie online. Stawiamy tezę, że ostatnie dwa lata dla branży digital były swoistą transformacją na sterydach. Wzrostem i zmianą myślenia, które zapewne i tak by nastąpiły, ale dzięki nim branża online przeskoczyła o kilka lat w rozwoju.

O tym właśnie chcemy rozmawiać podczas tegorocznej edycji Forum IAB.


Podczas Forum IAB wystąpi ponad 90 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki.

W programie m.in.:

  • Świat Lema to już nie przyszłość. Trendy technologiczne 2022 /dr Maciej Kawecki/
  • Patronite – ludzie, którzy mają cos do powiedzenia /Tadeusz Chełkowski, Patronite/
  • Stare choroby, nowe lekarstwa. Jak nas diagnozować cyfrowo w dobie Covid-19? /Aleksandra Karpińska-Gugała, Wirtualna Polska/
  • Czy demokracja umrze w ciszy? O roli portali na zmieniającym się rynku mediów /Olga Korolec, Ringier Axel Springer Polska/
  • Can you really continue to ignore Responsible Advertising? /Marc Zander, Teads/
  • Transparentność to must have w influencer marketingu – okiem prawnika /Agnieszka Karcz, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy/
  • Czy każda sekunda uwagi konsumenta jest warta tyle samo? Zobacz jak optymalizować media pod kątem świadomości reklamy i preferencji marki
    /Małgorzata Niska i Roman Dudziński, dentsu Polska/
  • Ciszej, tatuś się chce pobawić! Dlaczego trend udoroślenia zabawy warto wykorzystać w marketingu?
    /Marta Ulman i Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine/
  • Orange Flex – innowacyjne podejście do usług telko w czasach kryzysów /Artur Stankiewicz, Orange Polska/
  • Użyteczność dla usera. Efektywność dla reklamodawcy. Zysk dla wydawcy. Odpowiedzialność i wynik – bez kontry /Joanna Balowska, Wyborcza.pl/
  • Kartografowie cyfrowej transformacji /Krzysztof Sobieszek, Publicis Groupe/

 … i wiele innych! Forum IAB 2022 to ponad 70 wystąpień oraz ponad 90 potwierdzonych prelegentów. Nie może Cię tam zabraknąć!


Agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: https://forumiab.pl/agenda/

Liczba biletów stacjonarnych jest ograniczona. Kup bilet już dziś: https://forumiab.pl/bilety/

Zapraszamy również do udziału z dowolnego miejsca na świecie — Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i bilety online.

W ramach wejściówki stacjonarnej otrzymujesz:

  • 3 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy
  • Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
  • Stała przerwa kawowa oraz lunch — każdego dnia
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

W ramach wejściówki online otrzymujesz:

  • 3 dni konferencji – dostęp na platformie do transmisji live
  • Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

Rada Programowa

Nad programem Forum IAB 2022 czuwa Rada Programowa. W tym roku przewodniczy jej Anna Gruszka – Industry Director, Teads. Wiceprzewodniczącymi są: Wojciech Kowalczyk – Zastępca dyrektora ds. komunikacji  i rozwoju, Biuro Reklamy TVP oraz Tomasz Rzepniewski – Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział online – 30 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt.

Sponsorzy główni: Wirtualna Polska, Blix, TVN Media, Offerista, Orange, Channel Factory, INIS (Digitree Group), mediaPPG

Sponsor wspierający: Mindshare, Wyborcza.pl, Taboola, YouTube, Teads, OpenMOBI, RTB House, DoubleVerify

Współpraca: Newspoint, Havas Media Group, DIMAQ

Patroni medialni: Dziennik Gazeta Prawna, forsal.pl, gazeta.pl, gazetaprawna.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat, Nowy Marketing, onet.pl, Puls Biznesu, Wirtualna Polska

Więcej informacji na temat tegorocznej Forum IAB znajduje się na stronie https://forumiab.pl/

 



O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe (Program QUALID). Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy IAB Polska/PwC AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.  IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

 

Krajowa Izba Gospodarcza otrzymała dofinansowanie w ramach projektu POIR.03.04.00-14-0001/20 „Dotacja na kapitał obrotowy dla Krajowej Izby Gospodarczej”, w ramach działania 3.4 Dotacje na kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.