Konkurs: CSR & ESG Activation Excellence Awards Poland 2023
10.10.2023KONKURS na najlepsze kampanie marketingowe i aktywacje csr/esg
Aby biznes i organizacje pozabiznesowe jak najwięcej mówiły o tym, co robią dla zrównoważonego rozwoju, Krajowa Izba Gospodarcza we współpracy z firmą badawczą IRCenter, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i agencją informacyjną Newseria ogłosiły konkurs, który ma wyróżnić najlepsze kampanie firm, samorządów, NGO-sów i innych instytucji, zainspirowane realnymi działaniami na rzecz CSR i ESG.
Wdrożenie ESG w przedsiębiorstwach staję się coraz ważniejszym czynnikiem, dotyczy to dużych firm, ale również tych mniejszych, które swoimi łańcuchami dostaw są powiązane z liderami rynku. Wkrótce pytania o ślad węglowy, neutralność klimatyczną firmy, czy przestrzeganie praw człowieka, będą podstawowymi zagadnieniami w trakcie rozmów biznesowych między kontrahentami – mówi Karolina Opielewicz, członkini zarządu Krajowej Izby Gospodarczej, pomysłodawczyni Komitetu KIG ds. ESG i Szkoły ESG, realizującej szkolenia na temat transformacji klimatycznej, a w szczególności wyzwań i wymagań, wynikających z regulacji Komisji Europejskiej oraz nowelizacji ustaw na poziomie krajowym.
Z badań przeprowadzonych przez agencję badawczą IRCenter wynika, że Polacy są sceptyczni wobec inicjatyw z zakresu zrównoważonego rozwoju, a średnio co trzeci w ogóle nie rozumie o co w nich chodzi, dlatego też stały się one motywacją do stworzenia konkursu na najlepsze kampanie zainspirowane realnymi działaniami CSR i ESG.
Sceptycyzm Polaków wobec działań dotyczących zrównoważonego rozwoju często wynika z faktu, że firmy i marki nie potrafią ich właściwie zakomunikować. – Wiele firm w ogóle nie mówi o swoich działaniach CSR i ESG albo mówi w zły sposób, który jest niezrozumiały i nieatrakcyjny dla konsumenta – uważa Janusz Sielicki, partner w IRCenter – dlatego: #MówcieCoRobicie
Konkurs propaguje promowanie działań CSR i ESG w Polsce i docenia najlepsze kampanie marketingowe i komunikacyjne, inspirowane realnymi działaniami CSR i ESG. Główne cele konkursu:
- zaprezentowanie szerokiej publiczności Aktywacji najlepiej postrzeganych przez odbiorców w Polsce
- wzmocnienie pozytywnego nastawienia biznesu i organizacji pozabiznesowych do komunikacji działań CSR/ESG
- uhonorowanie twórców najwyżej ocenionych przez respondentów projektów komunikacyjnych i marketingowych poruszających tematykę CSR/ESG
- zweryfikowanie merytoryczne źródła powstania Aktywacji, celów i efektów komunikacji
Szczegółowych program >>> TUTAJ
W konkursie na najlepsze kampanie marketingowe i Aktywacje CSR/ESG w 2023 roku przyjmujemy zgłoszenia w dwóch kategoriach „Biznes” i „Organizacje pozabiznesowe”
Jerzy Tyczyński
jerzy.tyczynski@ircenter.com
kom. +48 606 925 945
Krajowa Izba Gospodarcza oferuje przedsiębiorcom szereg usług doradczych i strategicznych w zakresie zrównoważonego rozwoju i gospodarki o obiegu zamkniętym. Więcej informacji o naszej działalności w tym obszarze >>> tutaj