• A A A

Malezyjskie Targi Halal – MIHAS 2021

06.07.2021

Największe na świecie targi produktów i usług Halal

Malezyjskie Targi Halal – MIHAS 2021

Ambasada Malezji zaprasza na wirtualną edycję 17 Malezyjskich Międzynarodowych Targów Halal– MIHAS 2021. Od pierwszej edycji w 2014 roku są flagowym wydarzeniem promowanym przez Rząd Malezji i z czasem stały się najpoważniejszą wystawą Halal o znaczeniu globalnym.

Podstawowe informacje dotyczące Targów Halal:

  • 1002 wystawców z 44 krajów,
  • 29,946 zwiedzających z 88 krajów
  • 240 kupców z 45 krajów
  • 45 miliardów PLN – na taka sumę zawarto umowy podczas ostatniej edycji targów

Pakiet dotyczący udziału w targach (oferta poprzez Warszawskie Biuro Handlowe MATRADE)

koszt udziału: 300.00 USD

termin: 9 września – 30 listopada 2021

 Uwaga: aktualnie jest negocjowana możliwość przedłużenia ekspozycji do końca grudnia br.

Wirtualne stoisko obejmuje:

  • Project architektoniczny wirtualnego stoiska
  • Możliwość zaprojektowania stoiska zgodnie z indywidualnym życzeniem klienta
  • Mikrowitryna na platformie handlowej(Market place)
  • Live chat moduł
  • Business Matching Suite I harmonogram spotkań biznesowych
  • Bezpłatna prezentacja zdjęć produktów oraz filmów demo
  • Sondaże, analizy i raporty powystawowe dotyczące zainteresowania zwiedzających

Warunki i wymogi dla wystawców:

 W przypadku wystawiania: art. spożywczych i napojów, farmaceutyków, kosmetyków oraz środków ochrony osobistej każdy z wystawców zobowiązany jest przedstawić certyfikat HALAL wydany przez odpowiedni kompetentny ośrodek upoważniony do wydawania tego rodzaju świadectw.

Dla pozostałych grup produktów I usług prezentowanych podczas MIHAS nie są wymagane certyfikaty Halal.

Informacja o sektorze produktów i usług Halal:

  • 9 mln potencjalnych konsumentów produktów i usług Halal, zainteresowanych m.in.: Żywnością i napojami, kosmetykami i środkami higieny osobistej, technologią żywności, farmaceutykami, mediami i rekreacja, edukacja, franczyza, moda zgodna z regułami muzułmańskimi, handlem elektronicznym, finansami, oraz podróżami przyjaznym muzułmanom.
  • Szacuje się, ze obecny globalny rynek halal, z punktu widzenia wydatków konsumenckich, wynosi 2,02 biliona dolarów amerykańskich

Podstawowe informacje dotyczące popytu:

Artykuły spożywcze i napoje:

  • 2019: 1.17 mld USD
  • 2024: 1.38 mld USD
  • CAGR: 3.5%

Kosmetyki i środki czystości

  • 2019: 66 mld USD
  • 2024: d76 mld USD
  • CAGR: 2.9%

Farmaceutyki

  • 2019: 94 mld USD
  • 2024: 105 mld USD
  • CAGR: 2.3%

 Moda

  • 2019: 227 mld USD
  • 2024: 311 mld USD
  • CAGR: 2.4%

Media I rekreacja

  • 2019: 222 mld USD
  • 2024: 270 mld USD
  • CAGR: 3.9

Islamskie usługi finansowe:

  • 2019: 2.88 mld USD
  • 2024: 3.69 mld USD
  • CAGR: 5%

Turystyka przyjazna dla klienta muzułmańskiego

  • 2019: USD194 mld
  • 2024 (est.): USD208 mld
  • CAGR: 1.4%

Zapoznaj się z działalnością zagraniczną Krajowej Izby Gospodarczej

 

Kontakt

Malezyjskie Biuro MATRADE w Warszawie 

Jude Bryan S Dass
Radca Handlowy
tel. 22 222 17 66
e-mail: jude@matrade.gov.my

Paulina Wilamowska
Marketing Manager
tel. 22 222 17 72
e-mail: warsaw.paulina@matrade.gov.my

Ambasada Malezji
tel. 22 222 1765
fax: 22 222 1764
e-mail: warsaw@matrade.gov.my

 

 

 

Krajowa Izba Gospodarcza otrzymała dofinansowanie w ramach projektu POIR.03.04.00-14-0001/20 „Dotacja na kapitał obrotowy dla Krajowej Izby Gospodarczej”, w ramach działania 3.4 Dotacje na kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.