• A A A

Ruszył konkurs dla startupów z branży spożywczej Food Innovation Challenge

11.02.2020

Wystartował konkurs dedykowany startupom Food Innovation Challenge. Podczas tegorocznych targów WorldFood Poland będzie można zawalczyć o nagrodę główną o wartości 60 tys. zł. Już sam udział w przedsięwzięciu umożliwia szerokie dotarcie do potencjalnych inwestorów i najważniejszych osób z branży.

Inicjatywa kierowana jest do osób mających koncepcję na unikatowe produkty, technologię lub usługi, które zatrzęsą rynkiem i wyznaczą nowe trendy.

Ponieważ wiemy, jak cenne w rozwijaniu firmy jest wsparcie marketingowe, już od pierwszej edycji targom WorldFood Poland towarzyszy Konkurs o Złoty Medal wspierający najciekawsze produkty prezentowane przez Wystawców. Teraz wychodzimy z naszą ofertą jeszcze szerzej. Nowo utworzona Strefa Innowacji to odpowiedź na potrzeby, jakie aktualnie generuje branża spożywcza i jednocześnie ukłon w stronę przedsiębiorczych osób – zachęca Agnieszka Szpaderska, dyrektor Targów.

Swoje miejsce w Strefie Innowacji znajdą zarówno pomysłodawcy, jak i inwestorzy poszukujący nowatorskich rozwiązań, a połączenie z Międzynarodowymi Targami Żywności i Napojów umożliwi przedsiębiorcom dotarcie do branży i poznanie najważniejszych decydentów z sektora spożywczego.

Taka relacja ułatwia przekroczenie bariery wejścia i otwiera drogę do efektywnej ekspansji na szeroko rozumiany rynek. WorldFood Poland to największe targi żywności o charakterze biznesowym w Polsce organizowane od 2014 roku. Gromadzą tysiące profesjonalistów nie tylko z kraju, ale także z zagranicy – podkreśla Andrzej Wojciechowicz, wieloletni ekspert Komisji Europejskiej w obszarze oceny innowacyjnych projektów sektora spożywczego.

Na zwycięzcę czeka nagroda oraz szeroka promocja. Nagroda główna zawiera świadczenia o wartości 60 tys. zł, w tym:

  • stoisko promocyjne na targach WorldFood Poland w dniach 21-23 kwietnia 2020 r.:
  • reklamę w katalogu targowym;
  • możliwość prezentacji projektu na scenie głównej;
  • promocję na stronie internetowej targów, w dedykowanej zakładce oraz w mediach społecznościowych;
  • promocję w newsletterze podsumowującym konkurs, wysyłanym do tysięcy branżowych przedstawicieli;
  • wsparcie biznesowe i mentoringowe;
  • informację o zwycięskiej innowacji w informacji prasowej.

Wybrane startupy będą też mogły zaprezentować swoje produkty/rozwiązania w specjalnie dedykowanej strefie podczas kwietniowych Targów WorldFood Poland 2020.

Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 28 lutego. Szczegółowe informacje na stronie organizatora.