• A A A

PIAP informuje: Ósma edycja Wieczoru Branżowego

22.02.2018

Ósma edycja Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych po raz kolejny udowodniła jak istotna jest integracja firm z branży. Jeszcze większa frekwencja uczestników, miła atmosfera, rozmowy prywatne i biznesowe pozwalają lepiej poznać się firmom zrzeszonym w PIAP. Po raz kolejny formuła wydarzenia sprawdziła się w 100%.

Wieczór Branżowy PIAP to doskonała okazją do spotkań i rozmów przy lampce dobrego wina i nastrojowej muzyce w tle. Od samego początku, już na etapie koncepcji Wieczoru Branżowego PIAP, zależało nam na stworzeniu nie imprezy, nie przyjęcia ale miejsca spotkań, w którym każdy z właścicieli, prezesów firm zrzeszonych w naszej Izbie będzie miał okazję do rozmów, wymiany doświadczeń, spostrzeżeń dotyczących branży, czy spędzenia miło czasu w towarzystwie branżowych przyjaciół. Cieszy mnie fakt, że Wieczór Branżowy PIAP na stałe wpisał się w kalendarz wielu z nas. Miło będzie nam gościć Państwa również za rok – mówi Magda Owczarska Wiceprezes PIAP.

Wieczór Branżowy PIAP odbył się 08.02.2018 roku w Restauracji STIXX Bar&Grill w Warszawie.

Gospodarzami wydarzenia były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, 12M Alicja Wąsowska, ASGARD Sp. z o.o., Brandfathers Group Sp. z o.o.,Guapa Produkcja Sp. z o.o.,Inspirion Polska Sp.z o.o., RITF advnet Polska Sp.z o.o., Macma Polska Sp. z o.o., Mart Spółka z o.o. sp.k., Maxim Ceramics Sp. z o.o. Sp.k., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Modern Forms Marcin Bosek,
SDX Group Sp. z o.o., Texet Poland Sp. z o.o.

Po raz pierwszy uczestniczyliśmy w wieczorze organizowanym dla członków PIAP. Mając okazję chciałabym wyrazić swoje uznanie i wdzięczność za organizację wieczoru wszystkim, którzy się przyczynili do sukcesu tego wydarzenia. Piękne miejsce, wspaniałe smaczne jedzenie i samo wydarzenie zawsze sprzyja nawiązywaniu nowych znajomości i nieformalnych rozmów z pozostałymi członkami PIAP, na które bardzo często  nie ma czasu.

Bardzo fajną formą uhonorowania przedsiębiorców zrzeszonych w Izbie jest wyróżnienie firm, które obchodzą swoje jubileusze. W obecnych czasach dużym wyzwaniem jest prowadzenie firmy i nie zwariowanie, a jeżeli ktoś działa na rynku  20 czy 25 lat to chylę czoła bo to trudna branża.

Przy tej okazji serdecznie gratuluje wszystkim wyróżnionym Jubilatom. Z pewnością będziemy uczestniczyć w kolejnych wydarzeniach organizowanych przez PIAP, ponieważ bardzo dobrze wiemy jak ważne są relacje, zdrowa konkurencja i zacieśnianie więzi z partnerami handlowymi – mówi Beata Dobrowolska Właścicielka EBK Reklama.

Podczas wydarzenia odbyła się uroczysta Gala PIAP w trakcie, której wręczono statuetki z okazji okrągłych Jubileuszy firm Członkowskich. Jubileusze 2018 świętowały firmy: Chocolate Land, Paul Stricker, Fabryka Smyczy, Easy Gifts, CAPIRA creative product, Trober Polska, OOH Magazine, Macma Polska, Mid Ocean Brands Polska, Spark Promotions, Artystik Poland Group, MAXIM Ceramics, MART, TUBUS, ASGARD, A.S.S.-3 Ewa Skoczeń, Polski Drukarz, AWIH, Jaguar Tomasz Chwiłowicz. Wszystkim Jubilatom 2018 serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!

FOTORELACJA Z WIECZORU BRANŻOWEGO PIAP 2018

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.


Więcej informacji o Izbie na stronie
: www.piap-org.pl

Kontakt

Katarzyna Wojniak

tel. 791 354 426

e-mail: biuro@piap-org.pl

Powrót >