• A A A

Konferencja "Powrót do przyszłości - nowy marketing, człowiek, technologia", 6-7.06.2018

18.05.2018

Czego chcą współcześni konsumenci? Co ma big data do emocji? Jak zintegrować narzędzia i wykorzystać technologię, by służyła budowaniu zaufania i prawdziwych relacji? O automatyzacji, sztucznej inteligencji, ale przede wszystkim o powrocie do wartości, których poszukuje współczesny konsument opowie blisko 130 ekspertów podczas 90 prelekcji tegorocznego Forum IAB – najważniejszej  konferencji branży marketingowej. 6 i 7 czerwca br. w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach 1200 przedstawicieli reklamodawców i branży reklamowej pochyli się nad trendami, ale też zagrożeniami współczesnej komunikacji nie tylko w digitalu podczas konferencji „Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia”.


Pierwszy dzień otworzą prelekcje poświęcone interakcji człowiek-maszyna i sztucznej inteligencji. Będą to wystąpienia badaczy sztucznej inteligencji – Kevina Warwicka, emerytowanego profesora uniwersytetów Reading i Coventry oraz Aleksandry Przegalińskiej, prowadzącej badania w Massachusetts Institute of Technology.

Podczas dwóch intensywnych dni eksperci opowiedzą o najnowocześniejszych rozwiązaniach i trendach w komunikacji marketingowej, a także obecnych wyzwaniach i problemach, jakie przed nią stoją. Bardzo ważnym motywem będzie konsument, jego doświadczenia i oczekiwania, czyli to, co jest kluczowe dla sukcesu pracy agencji i marketerów. W dobie nieuniknionej i wszechobecnej cyfryzacji naszego świata  branża marketingowa przypomni, że najważniejszy jest człowiek.

Wśród 130 prelegentów Forum znajdą się najlepsi polscy eksperci marketingu – przedstawiciele agencji (m. in. z Publicis Media, Starcom, Wavemaker, GoldenSubmarine, Netsprint, Deloitte Digital, Havas Media Group), marketerów (Allegro, OLX, L’Oreal), instytutów badawczych (IR Center, Gemius, Mobile Institute, Nielsen) czy wydawców (Agora, naTemat, AszDziennk).

Wydarzeniem towarzyszącym Forum IAB będzie DIMAQ Day – warsztaty poświęcone kompetencjom marketingowym, skierowane do profesjonalistów szeroko pojętej branży online.

Więcej informacji na temat 12 edycji Forum IAB: https://forumiab.pl/.

Powrót >