• A A A

Zapraszamy do Szkoły Kreatywności w CK Targowa

11.02.2021

Szkoła Kreatywności wystartowała!

 

 

W Centrum Kreatywności Targowa wystartowała Szkoła Kreatywności. To bezpłatne wykłady, szkolenia i warsztaty, których celem jest wspieranie rozwoju firm i osób działających w sektorze kreatywnym. Znamy już program Szkoły na najbliższy semestr. Trwa rekrutacja uczestników i uczestniczek. 

Centrum Kreatywności Targowa to inkubator przedsiębiorczości dla branży kreatywnej. Działa na warszawskiej Pradze od 2016 roku. Od grudnia 2019 operatorem Centrum, na mocy umowy z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawy, jest Krajowa Izba Gospodarcza. Działa w nim w tej chwili ponad 20 mikro- i małych firm, reprezentujących różne obszary sektora kreatywnego.

Zapisz się do Szkoły Kreatywności


Szkoła Kreatywności zaprasza uczestników i uczestniczki

Jednym z zadań, którego podjęliśmy się jako Operator CK Targowa, było uruchomienie bezpłatnego programu akceleracyjnego, wspierającego pierwsze biznesowe kroki osób rozpoczynających prowadzenie działalności w branży kreatywnej  – wyjaśnia Ewa Janus-Khouri z Krajowej Izby Gospodarczej, dyrektor zarządzająca CK Targowa. Z myślą o nich program Szkoły Kreatywności zbudowaliśmy na pięciu filarach tematycznych, które mogą zainteresować początkującego przedsiębiorcę. Proponowane przez nas zajęcia będą dotyczyć innowacyjności, marketingu internetowego, podstaw prawnych i finansowania, projektowania, technologii i mediów oraz sieciowania – dodaje Janus-Khouri.

3 lutego zaprezentowany został program zajęć Szkoły w I semestrze – od lutego do czerwca 2021 r. Obejmuje on 8 propozycji warsztatów i szkoleń, które składają się na ponad 40 godzin zajęć.

Do Szkoły Kreatywności zapraszamy osoby poszukujące inspiracji i narzędzi, które pomogą im zachować świeżość i otwartą głowę w myśleniu o rozwijaniu działalności – mówi Piotr Grzymisławski, kierownik programowy CK Targowa. Każda firma, organizacja czy osoba dopiero planująca swój biznes, która zgłosi się do Szkoły, bezpłatnie otrzyma pulę 30 godzin szkoleniowych do wykorzystania w ramach proponowanej przez nas siatki zajęć. To uczestnicy decydują, w których warsztatach i szkoleniach wezmą udział – tłumaczy Grzymisławski.  

Wykład inauguracyjny: dyskusja o scenariuszach przyszłości 

Niemal 50 osób wzięło udział w inspiracyjnym webinarze, który zainaugurował działalność Szkoły Kreatywności 3 lutego. Wykład poprowadzili związani z Biennale Warszawa Bartosz Frąckowiak i Marta Michalak, określający siebie “strategicznymi marzycielami, spekulującymi na temat przyszłości”.

Rozmawialiśmy o tym, że nawet w obliczu kolejnych odsłon permanentnego kryzysu chcemy i potrzebujemy planować działania – własne i naszych organizacji – mówi Grzymisławski. Bez wątpienia jednak funkcjonując w niepewności i zmienności musimy zacząć inaczej myśleć o celach, które sobie stawiamy. Kluczem do tego jest uruchomienie strategicznego myślenia o przyszłości. 

Trwające ponad trzy godziny spotkanie cieszyło się dużym zainteresowaniem uczestników i uczestniczek. Docenili oni przede wszystkim inspirujące ujęcie tematu oraz połączenie dużej ilości wiedzy i ciekawych informacji z prezentacją na temat metod warsztatowych, pozwalających na wdrożenie nowych, bardziej twórczych sposobów planowania.

Kolejne zajęcia już pod koniec lutego

Najbliższe zajęcia Szkoły Kreatywności odbędą się 24 lutego i będą poświęcone marketingowi internetowemu, a dokładniej: współpracy z influencerami. Szkolenie poprowadzą Patrycja Wachek i Agata Kołodziej z agencji Tears of Joy. Osoby zainteresowane wzięciem w nich udziału zapraszamy do zgłoszenia się do Szkoły Kreatywności.

Krajowa Izba Gospodarcza otrzymała dofinansowanie w ramach projektu POIR.03.04.00-14-0001/20 „Dotacja na kapitał obrotowy dla Krajowej Izby Gospodarczej”, w ramach działania 3.4 Dotacje na kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.