Webinar: Najkrótsza droga do Europy wiedzie przez Amazon // 20 kwietnia

07.04.2022


Masz ambicję i plany globalnego rozwoju swojej marki? Szukasz możliwości rozwoju swojej firmy i zwiększenia sprzedaży na rynkach zagranicznych? Zastanawiałeś się jak efektywnie dotrzeć do nowych konsumentów? Obawiasz się że koszt logistyki i wejścia na nieznane dotąd rynki może być zbyt wysoki?


Sprzedaż za pośrednictwem globalnych marketplace może być idealnym rozwiązaniem. Obalimy wszelkie mity i postaramy się wytłumaczyć jak działają platformy typu marketplace. Powiemy jakie są szanse i możliwości, co należy zrobić żeby rozpocząć sprzedaż na największych marketplace jak Amazon i Zalando, jakie wiążą się z tym koszty i inwestycje.


Eksperci z agencji e-commerce Proomni oraz agencji PR – Komunikacja + PR, podzielą się z Tobą swoim know-how podczas webinaru już 20 kwietnia, o godz. 11:00, na platformie Zoom. Spotkanie poprowadzi Przemysław Ruchlicki – Ekspert prawno-gospodarczy Krajowej Izby Gospodarczej.

Udział w webinarze jest bezpłatny.

Nasz webinar to duża dawka wiedzy praktycznej w połączeniu z szerszym spojrzeniem na cały ekosystem marketplace’ów. Spotkaj praktyków i analityków którzy opowiedzą o potencjale dywersyfikacji sprzedaży i budowaniu marki na rynkach zagranicznych.

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Jak przygotować się do prowadzenia sprzedaży zagranicą
  • Co jest istotne w całym procesie, od zakładania konta po prowadzenie płatnych promocji i zarządzanie magazynem
  • Jak wykorzystać algorytm Amazon, na co zwraca uwagę wyszukiwarka Amazon
  • Jak ważny jest Twój kontent produktowy w e-commerce
  • Jak wspierać pierwsze kroki polskiej marki na rynkach zagranicznych
  • Jak budować relacje z konsumentem, wspierając sprzedaż online

Program [pdf]

Swoją wiedzą podzielą się:

 


Dodatkowe warsztaty dla firm
Po webinarze zaprosimy Państwa na bezpłatne warsztaty dla firm. O szczegółach zgłoszenia na warsztaty dowiecie się Państwo na webinarze.
Oferta bezpłatnych warsztatów jest limitowana – dysponujemy 20 miejscami.



Organizator:

Krajowa Izba Gospodarcza jest największą niezależną organizacją biznesu w Polsce. Obecnie reprezentuje największą liczbę przedsiębiorców, łącząc 160 organizacji biznesowych: izb branżowych, regionalnych, bilateralnych oraz innych organizacji.

 

Partnerzy:

Proomni to niezależna, polska agencja digital marketingu, która oferuje usługi w zakresie Performance Marketingu oraz e-commerce. W ramach wsparcia sprzedaży w kanałach online wspieramy marki w zakresie strategii i produkcji kontentu oraz prowadzenia sprzedaży na wybranych platformach typu marketplace – głównie Amazon i Zalando. Kluczowi klienci agencji to, między innymi, marka Inglot, dla której agencja zarządza kontami sprzedawcy na Amazon i Zalando w Niemczech, Francji i Australii czy Trefl SA, dla którego przygotowana została strategia i zrealizowany projekt produkcji kontentu dla ponad 900 produktów.
Więcej na: proomni.pl

Komunikacja Plus PR to zespół doświadczonych konsultantów, którzy od wielu lat doradzają wiodącym firmom w kraju i na świecie. Agencja należy do grupy kapitałowej, której jednostki biznesowe specjalizują się w PR, digitalu, badaniach i analizie oraz kreacji, gwarantując kompleksową obsługę i realizację nawet najbardziej złożonych projektów. Konsultanci agencji zarządzają wieloetapowymi kampaniami w kluczowych obszarach komunikacji, w szczególności w PR korporacyjnym, Social Media, PR produktowy i Employer Brandingu. Komunikacja Plus PR jest jedną z najchętniej docenianych agencji PR w Polsce. W ostatnich latach zdobyła 30 nagród w prestiżowym branżowym konkursie „Złote Spinacze”.
Więcej na: kplus-pr.pl

 

 

Krajowa Izba Gospodarcza otrzymała dofinansowanie w ramach projektu POIR.03.04.00-14-0001/20 „Dotacja na kapitał obrotowy dla Krajowej Izby Gospodarczej”, w ramach działania 3.4 Dotacje na kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.