Zapraszamy do zapisów na kolejny, jesienny semestr
Odkryj program specjalnie opracowany dla sektora kreatywnego, który pomoże Ci rozwijać kompetencje biznesowe i odnosić sukcesy.
Szkoła Kreatywności to unikalna przestrzeń, w której osoby z sektora kreatywnego mają okazję poznać nowoczesne technologie, łączące tradycyjne techniki z możliwościami świata cyfrowego. Program, opracowany przez ekspertów z Krajowej Izby Gospodarczej, wyposaża uczestników w umiejętności niezbędne do skutecznego prowadzenia biznesu i realizacji projektów kreatywnych.
Odkryj program, który pomoże Ci rozwijać kompetencje biznesowe i odnosić sukcesy
Marketing – w jesiennej odsłonie Szkoły poznamy praktyczne zasady storytellingu. Nie zabraknie też kolejnych zajęć pomagających budować pozycję marki oraz marki osobistej na najpopularniejszym biznesowym medium socialowym – Linked In.
Digital Marketing – w tej edycji nie zabraknie zajęć związanych z budową stron www i działań SEO czy w social mediach. Z tą edycją Szkoły Kreatywności zaczniesz też stawiać pierwsze kroki z e-commerce i marketplace’ami.
Innowacyjność – to nie tylko technologie IT. Podczas zajęć opowiemy Wam, jak wiele różnych modeli biznesowych istnieje i jak wybrać najwłaściwszy. Dowiecie się, jak i skąd zdobywać wiedzę o klientach, jak dokonywać wyboru, na których się koncentrować i jak wokół tego budować dla nich najlepszą ofertę.
Zarządzanie – w tym obszarze poznacie sposoby skutecznego komunikowania się i współpracy oraz udzielania i przyjmowania feedbacku, jak w biznesie zachować się asertywnie i jak to może pomóc zarówno w codziennych sytuacjach w pracy, jak i w ważnych negocjacjach. Nauczymy Was także, jak stawiać pierwsze kroki.
- 17 września: Sztuka prezentacji. Czy wszystko musi być opowieścią? Kamila Kotowska
- 25 września: Jak biznesplan może pomóc w rozwoju swojej firmy? Aneta Kalbarczyk, trenerka biznesu, coach & Krzysztof Łyżwiński, psycholog coach i trener biznesu i rozwoju osobistego
- 2 października: Profil firmowy na LinkedIn – o czym i jak pisać na company page? Bartek Ziemiański i Sylwia Chmielewska, Sharebee
- 9 października: Skuteczny Feddback – Jak go przyjąć i udzielić? Aneta Kalbarczyk, trenerka biznesu, coach & Krzysztof Łyżwiński, psycholog coach i trener biznesu i rozwoju osobistego
- 22 października: Generative Engine Optimization (GEO) – jak trafić do konsumenta przez odpowiedzi generowane przez AI w wyszukiwarkach i chatbotach? Marcin Kubik – Partner, Head of Growth w Agencji Whites
- 6 listopada: Pozycjonowanie w Google. Jak odnieść sukces nie wydając fortuny? Mateusz Malinowski, SEO Director, Fabryka Marketingu
- 12 listopada: Cross border w sklepie internetowym: Twój e-biznes bez granic Agnieszka Lipka – Senior New Bussines Manager w AtomStore Gabriela Gil – Marketing & Communications Manager w AtomStore
- 22 listopada: Content marketing – strategia wspierająca sprzedaż prowadząca: Adrianna Koperwas, Content Manager, Fabryka Marketingu
KLIKNIJ W WYBRANE SZKOLENIE POWYŻEJ – zapisz się
Szkoła Kreatywności – co otrzymujesz?
- udział w programie akceleracyjnym Centrum Kreatywności Targowa
- certyfikat ukończenia Szkoły Kreatywności, wystawiony przez CK targowa oraz Krajową Izbę Gospodarczą
- dostęp do konsultacji z ekspertami i ekspertkami Krajowej Izby Gospodarczej
- możliwość wejścia do grona inkubowanych firm w Centrum Kreatywności Targowa
- pierwszeństwo w wynajęciu biura dla firmy w stawce preferencyjnej w CKT
- jednorazową promocję Twojej firmy/działalności w kanałach CK Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej
Warunkiem udanej rejestracji do programu Szkoły jest zaznaczenie w formularzu zgłoszeniowym wybranych zajęć. Przypominamy, że wypełnienie min. 30 godzin zajęciowych w okresie dwóch semestrów pozwala na otrzymanie certyfikatu ukończenia pełnej edycji Szkoły Kreatywności. W jednej całorocznej edycji trzeba wybrać minimum 8 szkolenia.
Kontakt