Powrót    |    2024-07-11

Global Check-In 2024 – konferencja o ekspansji zagranicznej [19.09.2024]

Global Check-in to unikatowe wydarzenie poświęcone eksportowi, podczas którego Krajowa Izba Gospodarcza w jednym miejscu zgromadzi przedstawicieli rządu i czołowych instytucji krajowych w obszarze polityki związanej z rozwojem przedsiębiorczości i eksportu, a także doświadczonych ekspertów e-commerce reprezentujących topowe polskie marki a także przedstawicieli świata nauki.

Co zrobić, by polscy przedsiębiorcy rozwinęli żagle w zagranicznym e-commerce?

Na to pytanie postanowimy odpowiedzieć już 19 września 2024 r. w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie. Global Check–in to przestrzeń szerszego myślenia o eksporcie – wyrusz z nami w eksportową podróż w nowoczesnym wydaniu.

Podczas Global Check-in 2024 stawiamy na rozwój polskich marek na rynku europejskim. Chcemy wypracować konstruktywne kierunki dalszego rozwoju cyfrowego eksportu polskich firm MŚP. Przyjrzymy się perspektywom rozwoju eksportu cyfrowego marek MŚP z trzech kluczowych perspektyw:

W Strefie Policy skupimy przedstawicieli rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich, którzy porozmawiają o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.

W Strefie Trend będą rozmawiać przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.

Strefa Brand to spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek, którzy na własnych przykładach powiedzą, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu i jak ich działania mogą przyczynić się do promocji Polski na arenie międzynarodowej.

Dołącz do grona uczestników Global Check-in 2024

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych
  • stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach
  • możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów
  • cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce

Do kogo kierujemy konferencję?

Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale także wszyscy zainteresowani debatą na temat kierunków rozwoju cross-border e-commerce.

Patroni honorowi

Partnerzy konferencji

Kontakt

Biuro Komunikacji i Rozwoju Biznesu

Małgorzata Zienkowska

Koordynatorka

e-mail: mzienkowska@kig.pl

tel: 577 788 130