Powrót    |    2024-10-02

Szkoła Główna Handlowa i Polska Izba Motoryzacji – zapraszają

Branża motoryzacyjna nieustannie się zmienia – technologie, potrzeby rynku, oczekiwania klientów. XXI edycja Podyplomowych Studiów dla Menedżerów Motoryzacji to program, który odpowiada na te wyzwania, dając uczestnikom narzędzia, które pozwolą im nie tylko nadążyć za zmianami, ale również je kreować.

Polska Izba Motoryzacji wraz ze Szkołą Główną Handlową stworzyły platformę rozwoju dla tych, którzy chcą zdobyć najnowszą wiedzę i zyskać praktyczne umiejętności, by skutecznie zarządzać w świecie motoryzacji.

XXI edycja Podyplomowych Studiów dla Menedżerów Motoryzacji

Podyplomowe Studia dla Menedżerów Motoryzacji to wspólny projekt Polskiej Izby Motoryzacji
i Szkoły Głównej Handlowej, który łączy wiedzę teoretyczną z praktycznym podejściem. Studia pomagają menedżerom branży motoryzacyjnej zdobyć wiedzę o rynku i różnych jego aspektach
i przygotować się na zmieniające się wyzwania.

Założenia organizacyjne

Studia trwają dwa semestry i kończą się obroną pracy dyplomowej. Zajęcia odbywają się formie dwudniowej sesji (sobota – niedzieli), oraz jednej sesji poświęconej obronie pracy dyplomowej.

Większość zajęć na Studiach prowadzona jest metodą warsztatową. Słuchacze w małych grupach prowadzą prace analityczne i projektowe w oparciu o materiały dotyczące światowego, europejskiego i polskiego rynku motoryzacyjnego.

Uczestnicy w ramach czesnego otrzymują komplet materiałów i literatury specjalistycznej.

Dla kogo?

  • menedżerów, specjalistów oraz właścicieli przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej
    (w tym z sektora producenckiego, dilerskiego, serwisowego oraz pozostałych),
  • osób zainteresowanych branżą motoryzacyjną, które w przyszłości chcą związać z nią swoją karierę zawodową.

Atuty kierunku

  • Kompleksowy program– połączenie wiedzy teoretycznej z wykorzystaniem przykładów i case study z branży motoryzacyjnej
  • Wykwalifikowana kadra– najlepsi wykładowcy SGH oraz eksperci i praktycy rekomendowani przez Polską Izbę Motoryzacji
  • Cenne relacje– studia w grupie przedstawicieli biznesu sprzyjające wymianie doświadczeń
    i nawiązywaniu kontaktów

Dlaczego warto?

  • Zdobycie i udoskonalenie praktycznych umiejętności przygotowujących lub wspierających pełnienie funkcji kierowniczych w branży motoryzacyjnej.
  • Zdobycie wiedzy o rynku motoryzacyjnym i różnych jego aspektach.
  • Wejście do elity menedżerów motoryzacji w Polsce. Pierwsza edycja studiów odbyła się w 2004 roku i od tego czasu regularnie co roku uruchamiana jest kolejna edycja
  • Ponad 600 absolwentów

Kontakt

Magdalena Szczypińska
Polska Izba Motoryzacji
ul. Grażyny 13
02-548 Warszawa
tel. 22 845-01-40, 600 003 241
szczypinska@pim.org.pl