Global Check-in to nowe spojrzenie na polski eksport. Choć ten głównie opiera się na wymianie handlowej z krajami Unii Europejskiej, to jest też na tyle dojrzały aby wyruszyć na podbój niedostępnych dotychczas rynków. Jednak nie zamykamy się na naszych bliskich sąsiadów – dlatego też postanowiliśmy się zmierzyć z tematem wyzwań jednolitego rynku europejskiego.

Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu we współpracy z krajami spoza Unii Europejskiej, zarówno tymi rozwiniętymi jak i ciągle rozwijającymi się, chcemy zaprezentować polskim przedsiębiorcom bogate spektrum możliwości jakie może zagospodarować ich biznes. Naszą uwagę podczas pierwszej edycji konferencji kierujemy więc na kraje Afryki oraz kraje G20.

Istotnym elementem konferencji będzie wątek e-commerce. Widzimy potrzebę nie tylko otwierania się na nowe rynki ale również nowe kanały sprzedaży. Mimo wysokiego poziomu sprzedaży internetowej na rynku wewnętrznym wciąż zbyt mało firm wykorzystuje e-commerce do sprzedaży zagranicznej.

Global Check–in to zaproszenie do szerszego myślenia o eksporcie, zarówno w kontekście geograficznym jak i ofertowym. Zarówno tytuł jak i formuła konferencji nie bez powodu nawiązują do podróży: wejście na każdy nowy rynek wymagania przygotowań i jest formą wyprawy. Nie mamy jednak złudzeń: eksport to nie wycieczkowa turystyka i przyjemne delegacje biznesowe (choć też mogą takie być!). Eksport to ciężka praca, która potrafi przynieść intratne rezultaty. Do takiej właśnie wspólnej podróży zapraszamy polskie firmy pod czujnym okiem naszej doświadczonej załogi.

Konferencja Global Check-in została objęta patronatem Ministerstwa Finansów.

Organizator konferencji

Partner strategiczny

Patroni

Krajowa Izba Gospodarcza otrzymała dofinansowanie w ramach projektu POIR.03.04.00-14-0001/20 „Dotacja na kapitał obrotowy dla Krajowej Izby Gospodarczej”, w ramach działania 3.4 Dotacje na kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.