Powrót    |    2024-08-20

Crowdfunding pożyczkowy – jak przygotować Arkusz Kluczowych Informacji Inwestycyjnych (AKII)

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza właścicieli platform usług finansowania społecznościowego oraz potencjalnych właścicieli projektów opartych na finansowaniu społecznościowym na webinarium CEDUR „Crowdfunding pożyczkowy – jak przygotować Arkusz Kluczowych Informacji Inwestycyjnych (AKII)”, które odbędzie się 18 września 2024 roku
(9:30-16:00).

Webinarium jest skierowane do właścicieli platform usług finansowania społecznościowego oraz potencjalnych właścicieli projektów opartych na finansowaniu społecznościowym (do właścicieli m.in.: firm deweloperskich, zakładów produkcyjnych, firm prowadzących działalność handlową, działalność przetwórczą, działalność przemysłową oraz każdego innego podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą z branży, będącym małym lub średnim przedsiębiorstwem, a także do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą). W webinarium mogą również wziąć udział profesjonalni pełnomocnicy reprezentujący podmioty nadzorowane przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF).

Organizator: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

Lokalizacja: online

Data rozpoczęcia: 18.09.2024

Opłaty: udział bezpłatny

Kontakt: cedur@knf.gov.pl

Program >>> pobierz

Formularz rejestracyjny

Cel

Celem webinarium jest przedstawienie zasad sporządzenia i zawartości AKII (Arkusza Kluczowych Informacji Inwestycyjnych), w tym omówienie wymogów regulacyjnych. W trakcie webinarium zostanie również omówiony oczekiwany sposób postępowania platform crowdfundingowych w celu weryfikacji kompletności prawidłowości i jasności informacji zawartych w AKII. Poruszone zostaną także kwestie związane z procesem selekcji odpowiednich projektów przez platformy crowdfundingowe. Przedmiotem webinarium będą również zasady prowadzenia przez platformy działań promocyjnych ofert crowdfundingowych.

Harmonogram

Logowanie uczestników – od 9:15

Rozpoczęcie webinarium – o 9:30

Zakończenie webinarium – o 16:00

Zgłoszenia

Przyjmowanie zgłoszeń – wyłącznie za pośrednictwem elektronicznego formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem www.knf.gov.pl na podstronie „Edukacja finansowa/Seminaria CEDUR”. Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane najpóźniej – 17 września 2024 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.

Nadsyłanie pytań

Anonimowe pytania dotyczące tematyki webinarium można nadsyłać poprzez elektroniczny formularz, który dostępny jest pod adresem www.knf.gov.pl na podstronie „Edukacja finansowa/Seminaria CEDUR” – do 10 września 2024 roku.

Klauzula RODO

Sprawdź także

Aktualności ekonomiczne

Raporty

Usługi

Szkolenia z obszaru ESG