Programy promocyjne
Projekt „Marka dla Polski”, realizowany przez Krajową Izbę Gospodarczą oraz Instytut Marki Polskiej z pomocą międzynarodowych konsultantów, którym przewodzi Wally Olins ma na celu znalezienie fundamentalnej myśli, która uchwyci i wyrazi Wspólne sedno unikalnych walorów Polski jako marki. Strona internetowa: www.imp.org.pl
Polski Program Promocyjny „Teraz Polska”, promujący, tak w kraju, jak i za granicą, produkty i usługi, cechujące się najwyższą jakością oraz umacniający zaufanie do Polski jako partnera gospodarczego i kształtujący pozytywny wizerunek Polski w świecie.
Strona internetowa: www.terazpolska.pl
Program „Przedsiębiorstwo Fair Play”, promujący etykę w działalności gospodarczej, rozumianą jako zespół norm postępowania we wzajemnych relacjach przedsiębiorców z kontrahentami, klientami, pracownikami, wspólnikami oraz społecznością lokalną, władzą lokalną i państwową.
Strona internetowa: www.przedsiebiorstwo.fairplay.pl