• A A A

Patronaty

  • Konferencja e-ADMINISTRACJA DLA BIZNESU 2017 (EAB 2017) stanowi platformę wymiany informacji o rządowych planach rozwoju i potrzebach świata biznesu w obszarze e-administracji.

    Podczas konferencji EAB 2017 będą omawiane aspekty prawne, wyzwania oraz korzyści związane z procesem obsługi elektronicznych faktur w urzędach. Poznamy punkt widzenia przedstawicieli instytucji publicznych, a także dowiemy się, jak powinno wyglądać krok po kroku wdrożenie elektronicznego fakturowania w administracji. Przedstawione zostaną również dobre praktyki w tym obszarze zaczerpnięte z innych krajów. Zwieńczeniem konferencji będzie debata z udziałem ekspertów zatytułowana „Chmura, giga dane i prywatność w dobie e-faktur”.

    Obecnie faktura papierowa musi zostać wydrukowana i przesłana pocztą. To generuje wydatki oraz podnosi koszty firmy i zamawiających. Wprowadzenie e-faktur przez jednostki administracji publicznej zmniejszy koszty transakcyjne w obrocie gospodarczym. Stosowanie faktur elektronicznych wpłynie również korzystnie na system płatności bezgotówkowych.

    Konferencja skierowana jest do przedstawicieli instytucji publicznych, przede wszystkim dyrektorów departamentów finansowych, skarbników, głównych informatyków oraz przedsiębiorców realizujących dostawy dla sektora publicznego.

    Udział w konferencji będzie dobrą okazją do zapoznania się z tematem wprowadzania w administracji odbioru faktur elektronicznych i do dalszej dyskusji nad kierunkami rozwoju usług elektronicznych w Polsce.

    Organizatorami konferencji są Ministerstwo Rozwoju oraz Instytut Logistyki i Magazynowania, który od wielu lata wspiera rozwój e-administracji i wdrażanie e-usług, współpracując z organami publicznymi w kraju i za granicą.

    Udział w konferencji jest bezpłatny. Program i informacje organizacyjne znajdują się na stronie:

    https://www.konferencja-eab.pl/

    INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA – Instytut Badawczy realizuje prace badawczo-rozwojowe i usługi doradcze podnoszące efektywność funkcjonowania instytucji publicznych, przedsiębiorstw i całych łańcuchów dostaw. Realizuje projekty rządowe związane z rozwojem administracji elektronicznej w Polsce. Wdraża pilotażowe projekty mające na celu poprawę dostępu obywateli i przedsiębiorców do elektronicznych usług publicznych w Europie. Aktywnie działa w europejskiej przestrzeni badawczej w ramach projektów z obszaru ICT i logistyki.

    Kontakt
    Ilona Kużaj-Aydar

    Instytut Logistyki i Magazynowania
    tel. +48 61 850 49 30
    tel. +48 605 539 717
    ilona.kuzaj-aydar@ilim.poznan.pl

  • Zadaniem uczestników jest wypełnienie formularzy szczegółowych on-line o dane dotyczące mas, zbiórki, zagospodarowania odpadów, a także działań edukacyjnych.

    Nagrodami głównymi w Konkursie są Puchary Recyklingu przyznawane w trzech kategoriach: Gmina Recyklingu, Edukacja Recyklingowa, Lider Recyklingu, podczas Gali ENVICON. Zgłoszenia oceniane są w sposób kompleksowy za zbiórkę wszystkich frakcji odpadów. W przypadku kategorii „Edukacja Recyklingowa” ocenie podlegają działania edukacyjne prowadzone w zakresie selektywnej zbiórki odpadów. Dodatkowo przez partnerów przedsięwzięcia przyznawane są statuetki w kategoriach frakcyjnych oraz nagrody finansowe, które wręczane są podczas uroczystego Finału towarzyszącemu Targom POL-ECO-SYSTEM.
    Konkurs o Puchar Recyklingu to nie tylko rywalizacja między podmiotami wykazujących efekty prowadzonych przez siebie działań edukacyjnych i selektywnej zbiórki, ale także okazja do spotkań, merytorycznych dyskusji oraz wymiany doświadczeń, dotyczących gospodarki odpadami i recyklingu w Polsce.

    W Konkursie wyłaniane są podmioty prowadzące najskuteczniejszą selektywną zbiórkę odpadów u źródła, a także szeroką edukację ekologiczną. Jest to Konkurs wyjątkowy, bowiem oprócz docenienia podmiotów, które wyróżniają się swoją działalnością, ma również olbrzymi walor edukacyjny. W ramach zeszłorocznej edycji zorganizowano m.in. spotkania, debaty branżowe, konferencje, konkursy edukacyjne, wystawy oraz warsztaty. Konkurs o Puchar Recyklingu uzyskał wsparcie od ponad 30 partnerów, takich jak Ministerstwo Środowiska, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Polska Izba Ekologii, oraz Związek Miast polskich i Związek Gmin Wiejskich RP – zaznacza Magdalena Dutka, prezes Zarządu firmy Abrys, organizatora Konkursu.

    Zeszłoroczna edycja Konkursu, w odświeżonej formule okazała się sukcesem. Uwzględniając kategorie główne oraz frakcyjne odnotowaliśmy blisko 700 zgłoszeń! Czy w tym roku uda nam się pobić ten wynik?

    Zgłoszenia przyjmujemy do 31 maja br.

    Formularz zgłoszeniowy oraz Regulamin Konkursu dostępny na stronie:
    http://www.abrys.pl/wydawnictwa/konkursy/puchar-recyklingu/
    http://www.pucharrecyklingu.pl/

    Osoba do kontaktu:
    Marta Siatka
    koordynator Konkursu
    T: (61) 655 81 08
    M: 660 762 427
    e-mail: m.siatka@abrys.pl

  • Technologia przenika do kolejnych dziedzin naszego życia i staje się jego nieodłączną częścią. Nie potrafimy już wyobrazić sobie przebywania bez telefonu, bieżącego dostępu do informacji za pośrednictwem przeglądarek czy też śledzenia doniesień na portalach społecznościowych. I to właśnie w takim świecie wychowują się kolejne pokolenia. Pokolenia osób, którym coraz łatwiej przychodzi adaptacja do tych dynamicznie zachodzących, technologicznych zmian. Już od najmłodszych lat dzieci mają dostęp do nieograniczonych zasobów internetu. Stwarza to niewątpliwie wielką szansę, jednak należy zadbać, by korzystanie z tych źródeł przede wszystkim wspierało ich bezpieczny rozwój.

    Jak więc połączyć nowe technologie z zabawą i tworzyć idee, które zachwycą świat? Jak wspierać dziecko, aby jego zapał nie kończył się na pomysłach? Książka „Gotowi na zabawę w biznes? Startup!” łączy dwa punkty widzenia – ojca i syna – w jednym celu: jak wykorzystać internet, komputer, smartfona do mądrej, twórczej i wspólnej zabawy.

    Czy zabawa w biznes jest tematem zbyt poważnym dla dzieci? Według niektórych opinii dzieci nie powinny zaprzątać sobie głowy pieniędzmi i sposobami ich zarabiania. Jednak czy nam się to podoba, czy nie, pieniądze przewijają się w większości obszarów naszego życia – pośrednio lub bezpośrednio, i to niezależnie od wieku. Od małego uczymy się, że za wszystko trzeba płacić. Skoro dzieci mogą bawić się w wojnę (sic!), to dlaczego nie mogą pobawić się w biznes? Dzięki temu mogą rozwinąć kreatywność, lepiej przygotować się do wejścia w dorosłe życie oraz stać się świadomymi konsumentami.

    Krzysztof, tata Krystiana
    Fragment książki „Gotowi na zabawę w biznes? Startup!”

    O autorach:
    KRYSTIAN GONTAREK – rocznik 2001. W wieku 10 lat rozpoczął przygodę ze startupami, realizując podczas Startup Weekendu w Krakowie swój pomysł na aplikację do rekomendacji gier. Będąc uczniem piątej klasy szkoły podstawowej prowadził warsztaty „Kids On Bits” z tworzenia stron internetowych, a od 13 roku życia prowadzi z tatą warsztaty dla gimnazjalistów – SzlachtaStartupuje.pl. Jest też współorganizatorem polskich edycji Startup Weekend Kids. Od 11 roku życia występuje jako prelegent m.in. na TEDxKids, Internet Beta, Auli Polskiej, Forum MSP PARP, Startup Europe Week.

    KRZYSZTOF GONTAREK – współwłaściciel, prezes zarządu i redaktor naczelny Dziennika Internautów, jednego z najstarszych w Polsce serwisów o nowych technologiach, prawie i bezpieczeństwie w sieci, organizator kilku edycji Startup Weekend Kids w Polsce oraz twórca warsztatów z przedsiębiorczości dla dzieci – SzlachtaStartupuje.pl. Juror, mentor i prelegent na różnych imprezach e-biznesowych oraz startupowych. Prywatnie tata Julii i Krystiana.

    https://ksiegarnia.pwn.pl/Gotowi-na-zabawe-w-biznes-Startup,710005577,p.html

    Dane kontaktowe:
    Marta Stachowicz
    Specjalista ds. marketingu
    tel. 22 695 41 86
    tel. kom. +48 508 204 252
    mail: marta.stachowicz@pwn.pl
    Wydawnictwo Naukowe PWN SA

  • Najważniejsze zagadnienia Kongresu „Polska Chemia” (2017)

    • Perspektywy rozwoju sektora chemicznego w Polsce, w Europie, na świecie
    • Przemysł Chemiczny w epoce Industry 4.0.
    • Innowacje – inwestycja czy odpowiedzialność? Obowiązek czy szansa?
    • Wyzwania i bariery procesu wdrażania innowacji
    • Konkurencyjność sektora chemicznego – pozycja, wyzwania, bariery
    • Polska Chemia w czasach globalizacji: pozycja, perspektywy, wyzwania
    • Przemysł chemiczny dla gospodarki Polski i UE – wkład w budowę nowoczesnego systemu ekonomicznego
    • Dystrybucja w chemii – trendy, technologie, możliwości
    • Efektywność energetyczna – ekonomia, technologia czy prawo?

    O Kongresie

    Kongres „Polska Chemia” to najważniejsze wydarzenie sektora chemicznego w Polsce i Europie Centralnej. Co roku gośćmi Kongresu są managerowie i eksperci z najważniejszych firm i instytucji nie tylko z Polski, ale i świata. Organizator (Polska Izba Przemysłu Chemicznego) gościł przedstawicieli najważniejszych polskich przedsiębiorstw przemysłu chemicznego, także reprezentantów świata nauki, organizacji branżowych, a także podmiotów współpracujących z sektorem.

    Poprzednie edycje Kongresu „Polska Chemia” pokazały, jak potrzebne dla środowiska przedsiębiorców sektora chemicznego w Polsce jest stworzenie platformy do dyskusji na temat warunków wpływających na funkcjonowanie przedsiębiorstw oraz stojących przed branżą wyzwań, zagrożeń i szans. Dzisiaj Kongres „Polska Chemia” to miejsce, gdzie powstają strategie i plany działania dla polskiego sektora chemicznego.

    Kongres „Polska Chemia” w liczbach:

    • ponad 1500 uczestników
    • 140 prelegentów
    • 115 Partnerów Wydarzenia
    • ponad 80 stoisk firm partnerskich i członkowskich Polskiej Izby Przemysłu Chemicznego

    Rejestracja na Kongres „Polska Chemia” odbywa się za pośrednictwem strony http://kongrespolskachemia.pl/rejestracja-online/

     

    Szczegóły dot. terminów i warunków udziału w Kongresie „Polska Chemia” -> www.kongrespolskachemia.pl lub www.pipc.org.pl

  • Tegoroczna edycja, która przebiegnie pod hasłem Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie, będzie poświęcona temu, jak w nowym kontekście społecznym, komunikacyjnym i organizacyjnym budować skuteczny marketing. Odpowiedzi na te pytania poznamy już 7-8 czerwca w warszawskich Złotych Tarasach podczas kilkudziesięciu wystąpień i paneli z udziałem wybitnych ekspertów z kraju i świata.

    Komunikat prasowy do pobrania tutaj.

    Więcej informacji na www.forumiab.pl.


  • To również doskonała okazja, by spotkać się z najlepszymi menadżerami biznesu reprezentującymi najwyższe standardy zarządzania i nawiązać nowe kontakty.

    Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Qualitas, która od 12 lat zajmuje się wspieraniem idei jakości oraz dobrych praktyk biznesowych. Wydarzenie jest ukoronowaniem realizowanego przez Fundację największego w Polsce projektu promującego jakość – Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU®. Przyznawany jest on firmom, organizacjom, instytucjom naukowo-badawczym, których produkty, usługi czy rozwiązania charakteryzuje wysoka jakość.

    Europejski Kongres Jakości po raz kolejny zintegruje przedstawicieli środowiska biznesowego i naukowego z całej Polski. Nie zabraknie również zagranicznych gości. Wystąpienie inauguracyjne wygłosi Kamil Durczok. Główną część wydarzenia stanowić będą panele tematyczne, dyskusje oraz ciekawe case study. Wystąpią przedstawiciele m.in. Grupy Atlas, ZIPP, Rekopolu, Sądeckich Wodociągów oraz organizacji DEKRA, KAIZEN Institute, Quality Austria-Polska i European Organization for Quality . Swój panel poprowadzą także znakomici trenerzy biznesu Magdalena Robak i Jacek Masłowski.

    Wydarzenie będzie okazją do poruszenia tematów związanych z kreowaniem kultury jakości w organizacji, dbaniem o jakość życiowego kapitału oraz nowościami i trendami w tym obszarze. Po części merytorycznej Laureaci Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU® otrzymają statuetki oraz certyfikaty.

    Po raz pierwszy Kongres odbędzie się w Katowicach – mieście, które doskonale wpisuje się w ideę nowej jakości, doskonalenia i rozwoju.

    Partnerami Kongresu są Agencja Kreatywna Public PR, Quendi, John Lemon i Hotel Monopol. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli European Organization for Quality, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Polski Komitet Normalizacyjny oraz Krajowa Izba Gospodarcza. Patronami merytorycznymi są DEKRA, KAIZEN Institute, Klub Polskie Forum ISO 9000 oraz Quality Austria-Polska. Wśród patronów medialnych wydarzenia znaleźli się Dziennik Gazeta Prawna, Quality Today, Lean Center, Problemy Jakości, Law Business Quality, ceo.com.pl, radio eM, Silesion, Europerspektywy, Katowice.24.info, radio Silesia, TVS, e-biurowce.pl, hrpolska.pl, biuro-kreacja.info oraz Polskie Radio Katowice.

    III Europejski Kongres Jakości pod hasłem „Jakość w praktyce” odbędzie się 28 marca br. w Hotelu Monopol w Katowicach.

    Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymagana jest wcześniejsza rejestracja.

    Agenda: pobierz

    Szczegóły oraz zapisy: www.kongres.jakoscroku.pl.


    Kontakt

    Ewelina Jasińska
    Specjalista ds. PR
    tel.: 32 784 74 04
    ewelina.jasinska@publicpr.pl

  • W czasie pierwszej konferencji (przewidujemy cykl czterech) spróbujemy przedstawić skalę szarej strefy oraz nieuczciwej walki konkurencyjnej w różnych sferach budownictwa. W czasie debaty poddamy również pod ocenę ekspertów pomysł przywrócenia podatkowej ulgi remontowo-budowlanej.

    Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia strony wydarzenia: tutaj

    Zainteresowanych zachęcamy również do obejrzenia transmisji online.

  • Podczas tegorocznej edycji możemy spodziewać się rekordowej liczby 1200 wystawców – sprawdzonych, godnych zaufania, oferujących wysokiej jakości produkty firm z Państwa Środka. Goście targowi będą mogli zapoznać się z ofertą aż 60 000 wyrobów z różnych branż: odzieżowo-tekstylnej, meblarskiej, wyposażeniowej, elektronicznej, oświetleniowej i budowlanej. Wydarzeniu China Homelife Show po raz drugi towarzyszyć będą targi China Machinex, na których firmy z Chin zaprezentują nowe możliwości technologiczne na rynku maszyn, energii i narzędzi.

    Program Hosted Buyer pobierz

    Przez cały czas trwania wydarzenia dla wystawców i odwiedzających dostępna będzie tzw. strefa match makingu, gdzie przedsiębiorcy będą mogli odbyć bezpośrednie spotkania biznesowe z bezpłatną pomocą tłumaczy.

    Targi organizowane są przez firmę Meorient International Exhibition we współpracy z Warszawską Izbą Gospodarczą, Stowarzyszeniem Polskich Mediów, redakcji „Wiadomości Gospodarcze”. Pod tą samą nazwą targi odbywają się w 10 rejonach świata – RPA, Arabii Saudyjskiej, Brazylii, Egipcie, Indiach, Meksyku, Jordanii, Kazachstanie, Polsce i Turcji, jako globalny projekt spotkań B2B, który w 2017 roku będzie obchodził jubileusz 10. edycji. China Homelife Show i China Machinex w Polsce jest jedyną w tej części Europy edycją tego wydarzenia obejmującego swym zasięgiem 14 krajów.

    Zarejestruj się: http://chinahomelife.com.pl/index.php?page=register-now
    Wstęp na targi jest bezpłatny.

    Więcej informacji: www.chinahomelife.com.pl


  • Niemcy to obecnie jedna z najdynamiczniej rozwijających się gospodarek świata, a jednocześnie najważniejszy partner handlowy Polski, z którym łączy nas kooperacja na wielu płaszczyznach. Polsko–Niemieckie Forum Gospodarcze stawia sobie ambitne cele rozwijania i umacniania tej współpracy, również na szczeblu akademickim.

    PNFG składa się z dwóch etapów:

    ▶ 26 – 30 kwietnia: wizyta polskiej delegacji w Kolonii
    Podczas pobytu w Niemczech odwiedzimy m.in. Giełdę Papierów Wartościowych we Frankfurcie i Konsulat RP w Kolonii, a także weźmiemy udział w panelach dyskusyjnych i spotkaniach z ekspertami na wydziale Ekonomiczno-Handlowym Uniwersytetu w Kolonii.

    ▶ 10 – 14 maja: rewizyta studentów z Niemiec w Warszawie
    Podobnie jak część niemiecka, wizyta naszych niemieckojęzycznych gości skupi się
    na gospodarczych aspektach relacji polsko-niemieckich. Odwiedzimy m.in. Giełdę Papierów Wartościowych, weźmiemy udział w warsztatach oraz panelach dyskusyjnych i spotkaniach
    z ekspertami z branży.

    Serdecznie zapraszamy zainteresowane osoby do wzięcia udziału w otwartych warsztatach oraz panelach dyskusyjnych w ramach części Forum w Warszawie – informacje dotyczące dokładnych terminów oraz miejsca będziemy publikować na stronie www.sknsz.pl w zakładce Projekty/Polsko-Niemieckie Forum Gospodarcze oraz na profilu Polsko-Niemieckiego Forum Gospodarczego na portalu Facebook.

  • Celem konkursu jest wspieranie zarówno młodych mikrofirm jak i tych, które na rynku z powodzeniem działają od lat. Nagrodzimy mikroprzedsiębiorstwa, które rozwijają się i z sukcesem wprowadzają na rynek nowe produkty i usługi, ale także inne mikroprzedsiębiorstwa takie jak małe firmy rodzinne czy zakłady rzemieślnicze – mówi Grzegorz Galusek, Prezes Fundacja Microfinance Centre – Ocenimy także odpowiedzialność uczestniczących w konkursie mikrofirm wobec klientów, pracowników i społeczności lokalnej oraz ich aktywność proekologiczną.

    Do konkursu mogą przystąpić przedsiębiorcy, którzy zatrudniają mniej niż 10 pracowników, a roczny obrót lub całkowity bilans roczny ich przedsiębiorstw nie przekracza 2 milionów euro. Aplikacje zbierane są poprzez stronę internetową konkursu: https://www.mikroprzedsiebiorca-roku.pl. Etap zbierania zgłoszeń potrwa do 24 marca. Uroczysta konkursowa gala, w czasie której wręczone zostaną nagrody odbędzie się 8 czerwca w Warszawie.

    Spośród wszystkich poprawnie wypełnionych zgłoszeń zostanie wybrany zwycięzca, który otrzyma NAGRODĘ GŁÓWNĄ w wysokości równowartości 45 000 zł oraz wyłączność na używanie tytułu Mikroprzedsiębiorca Roku 2016. Kapituła konkursu wskaże także zwycięzców i przyzna nagrody pieniężne o równowartości 13 000 zł w następujących kategoriach dodatkowych:
    • START dla najmłodszych mikroprzedsiębiorstw,
    • PROGRES dla firm “wieku średniego”,
    • SENIOR dla firm działających na rynku najdłużej,
    • MŁODY BIZNES dla mikroprzedsiębiorstw prowadzonych przez osoby poniżej 30. roku życia,
    •KOBIETA MIKROPRZEDSIĘBIORCZYNI dla mikrofirm prowadzonych przez przedsiębiorcze kobiety.

    Mikroprzedsiębiorcy w Polsce
    Zgodnie z danymi GUS w 2015 roku w Polsce działało ponad 1,91 mln aktywnych przedsiębiorstw niefinansowych. Prawie 1,84 mln, czyli 96% z nich, stanowiły firmy zatrudniające do 9 pracowników zwane mikroprzedsiębiorstwami. Z danych GUS wynika także, że to właśnie mikroprzedsiębiorstwa w 2015 roku wytworzyły najwięcej, bo aż 39 proc miejsc pracy w sektorze przedsiębiorstw. Największe firmy odpowiadały za 30,9 proc miejsc praccy, a małe i średnie przedsiębiorstwa za pozostałe 30,1 proc.

    Nie do przecenienie jest także wkład mikroprzedsiębiorstw w wytwarzanie wartości dodanej całej gospodarki – mówi Grzegorz Galusek, Prezes Fundacja Microfinance Centre – Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w „Raporcie o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw” z 2015 wyliczył, że w 2012 roku przedsiębiorstwa zatrudniające do 9 osób odpowiadały za 29,7 proc. produktu krajowego brutto, podczas gdy duże przedsiębiorstwa wygenerowały 24,5 proc PKB, a małe i średnie odpowiednio 7,8 i 11 proc. Wartość dodana brutto innych podmiotów stanowiła 15,6 proc, a cała i podatki odpowiadały za pozostałe 11,4 proc. PKB.

    ***
    Mikroprzedsiębiorca Roku to konkurs organizowany przez Fundację Microfinance Centre przy merytorycznym wsparciu Koalicji na rzecz mikroprzedsiębiorczości oraz dzięki finansowemu wsparciu Citi Foundation.

    W skład Koalicji na rzecz mikroprzedsiębiorczości wchodzą: Business Centre Club, Business Link, Fundacja Wspomagania Wsi, Krajowa Izba Gospodarcza, Konfederacja Lewiatan, Krajowy Punkt Kontaktowy ds. Instrumentów Finansowych Programów Unii Europejskiej, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polski Związek Funduszy Pożyczkowych, Pracodawcy RP, Stowarzyszenie Inicjatywa Firm Rodzinnych i Związek Rzemiosła Polskiego. Partnerem konkursu jest firma Attention Marketing.

    Nagroda przyznawana jest od 2005 roku. Wcześniejsze edycje konkursu organizowane były z sukcesem przez Fundację Kronenberga przy banku Citi Handlowy.

    Dodatkowych informacji udziela:
    Dawid Michnik
    tel: +48 603 504 709
    d.michnik@attentionmarketing.pl

  • Jedną z cech charakterystycznych współczesnych czasów jest łatwy dostęp do opracowań i materiałów na niemal każdy temat. Nie inaczej jest z tematyką HR Business Partneringu, która na świecie i w Polsce rozwija się od ponad 20 lat. Wydawać by się zatem mogło, że wszystko jest już dostępne i wszystkiego możemy się dowiedzieć. Jednocześnie jednak wiele osób nieustannie poszukuje rzetelnych danych i pomysłów „z pierwszej ręki” pozwalających na lepsze przygotowanie się do wyzwań, z którymi sami się mierzymy. Prezentacje ciekawych, a często kontrowersyjnych, pomysłów prowadzą do „intensywnych” dyskusji oraz wielu praktycznych działań.

    Podobna idea inspirowała Grzegorza Filipowicza w przygotowaniu tej książki. Postanowił zebrać wiele różnych praktyk, przemyśleń, danych z badań w taki sposób, by zachęcić Czytelników do aktywnej refleksji, zadawania pytań, a często także do odmiennego zdania. Wspólne (w sumie 11 autorów) opracowanie to nie podręcznik, a nawet nie przewodnik dla HR Business Partnerów. To raczej wynik własnych działań w tej sferze, prezentowany w taki sposób, by mogły one być jak najbardziej użyteczne dla tych, którzy są gotowi do podejmowania nowych wyzwań.

    Poszczególne rozdziały zostały przygotowane przez różne osoby. Wszyscy jednak to praktycy i eksperci w dziedzinie zarządzania kapitałem ludzkim. Każde z opracowań można także z łatwością odnieść do wybranych elementów prezentowanego w pierwszym rozdziale modelu.

    „Misją tej książki jest podzielenie się z Czytelnikami doświadczeniem i zainspirowanymi nim przemyśleniami, często wykraczającymi poza sztywne ramy najbardziej bezpośrednich skojarzeń z rolą i funkcją HRBP, jak np. problematyka szczęścia w pracy czy uważności w relacjach międzyludzkich” napisał w komentarzu do książki prof. ALK dr hab. Czesław Szmidt, Kierownik Katedry Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Akademii Leona Koźmińskiego.

    Jesteśmy przekonani, że zaciekawi ona szerokie grono menedżerów, specjalistów z dziedziny zarządzania ludźmi oraz osoby przygotowujące się do pełnienia funkcji HR Business Partnera.

    Współautorzy: Adela Szemczak, Katarzyna Kulig-Moskwa, Robert Reinfuss, Magdalena Siwińska, Maria Magdalena Gulewicz, Joanna Wszeborowska, Daniel Lala, Paweł Kopijer, Agnieszka Bednarska, Jarosław Chybicki.
    Redakcja: Ewa Walenda

    Pozycja rekomendowana przez: Krajową Izbę Gospodarczą, Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner oraz Polish Society for Training & Development.

    Polecamy!

  • Konferencja GPC Warsaw odbędzie się w ramach ogólnoświatowych konferencji GPC, które w latach 2016 – 2017 odbywają się na całym świecie. Ich celem jest podjęcie dyskusji na temat sposobów lepszego dostępu do wymiaru sprawiedliwości oraz jakości metod rozstrzygania i rozwiązywania sporów (postępowanie sądowe, mediacja, arbitraż) w sprawach cywilnych, a w szczególności gospodarczych.

    Konferencja GPC Warsaw jest skierowana do wszystkich uczestników sporów gospodarczych, przede wszystkim do przedsiębiorców, ale także do radców prawnych, adwokatów, sędziów, mediatorów, arbitrów, przedstawicieli nauki oraz administracji publicznej. Konferencja ma odpowiedzieć na wiele pytań związanych z tym jak polepszyć i usprawnić rozwiązywanie sporów gospodarczych.

    Z tego względu udział przedsiębiorców, czyli użytkowników procesu rozwiązywania sporów jest kluczowy, gdyż to oni przede wszystkim powinni zabrać głos i mieć wpływ na to jak usprawnić działania w tym zakresie. Przedsiębiorcy będą mieli w czasie Konferencji unikalną możliwość dyskusji z pełnomocnikami stron, sędziami, przedstawicielami rządu, arbitrami i mediatorami i podzielenia się swoimi spostrzeżeniami, opowiedzenia o swoich priorytetach i o tym w jaki sposób według nich rozwiązywanie sporów powinno oddziaływać na ich biznes i życie.

    Celem konferencji jest spojrzenie na rozwiązywanie sporów gospodarczych nie tylko przez pryzmat prawa, ale także jako na część kultury przedsiębiorstwa, dobrych praktyk, przyjętej strategii, ryzyka w zarządzaniu, czy odpowiedzialności biznesu. Przedsiębiorcy będą mogli zasięgnąć informacji od wszystkich podmiotów zaangażowanych w spory gospodarcze na temat nowych dróg prowadzących do zapobiegania sporom i ich rozwiązywania. Przedsiębiorcy w czasie konferencji będą mogli osobiście w czasie obrad wypowiedzieć się na ten temat oraz wziąć udział w specjalnie przygotowanej ankiecie i głosowaniu dotyczącym obecnego podejścia do rozwiązywania sporów i tego jak je zmienić, aby było ono korzystne dla biznesu.

    Ankiety zostaną opracowane po konferencji, a ich wyniki przesłane między innymi do współorganizatorów i partnerów Konferencji, w tym między innymi do Ministerstwa Rozwoju i Ministerstwa Sprawiedliwości, a także innych instytucji mających wpływ na zmianę podejścia do sporów gospodarczych. Konferencja GPC Warsaw daje przedsiębiorcom szansę wypowiedzenia się na ważne dla nich tematy i zabranie głosu w dyskusji, w której będą uczestniczyć wszystkie podmioty biorące udział w sporach gospodarczych.

    Termin rejestracji na konferencję mija 20 marca br.
    W celu rejestracji prosimy wejść na stronę: http://formularze.wpia.uw.edu.pl/view.php?id=36947. Liczba miejsc na konferencji GPC Warsaw jest ograniczona.

    W przypadku pytań prosimy o kontakt na numer (+48) 22 552 59 20 lub na adres: gpc-warsaw@wpia.uw.edu.pl

    Więcej informacji o GPC Warsaw znajduje się także na stronie: www.mediacje.wpia.uw.edu.pl

    Pobierz plakat pobierz

  • Latający robot odporny na kolizje, technologia przetwarzania CO2 w materiał konstrukcyjny, terapia fibroblastami, głębokie uczenie (deep learning) w cyberbezpieczeństwie to tylko niektóre z innowacji popularyzowanych w ramach kampanii. Każdy z projektów prezentowany jest w popularnonaukowy, atrakcyjny wizualnie sposób przedstawiający problem i proponowane rozwiązanie, jego przewagi konkurencyjne, sposób działania i inne informacje.

    Kampania Bringing tech&science closer to people ma na celu ponadnarodową budowę świadomości i uznania dla najnowszych osiągnięć nauki i technologii. Pozwoli zaprezentować innowacje naukowo-technologiczne jako dźwignię dla postępu i zrównoważonego rozwoju, stanie się platformą wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk naukowych – mówi Irina Bokova, Dyrektor Generalny UNESCO.

    W ciągu najbliższych trzech miesięcy, projekty będą prezentowane w środowisku osób zainteresowanych innowacjami, wśród przedstawicieli biznesu i gospodarki. Katarzyna Janocha z Internest – partnera technologicznego platformy – podkreśla, że celem inicjatywy jest nie tylko edukacja, ale również stworzenie możliwości rozwoju dla projektów. Każdy może wejść w bezpośredni kontakt z właścicielami prezentowanych technologii, przedyskutować z nimi swoje pomysły czy możliwości współpracy.

    Zainteresowanie kampanią jest większe niż zakładano. Przyciąga ona nie tylko startupy i właścicieli technologii, ale też liderów rynku zainteresowanych dotarciem do innowatorów. W Polsce, Honorowym Patronatem objęło ją m.in. Ministerstwo Rozwoju, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Krajowa Izba Gospodarcza.

    Jesteśmy otwarci na wszystkich zainteresowanych innowacją – na dobre zmieniamy podejście do wprowadzania innowacji na rynek – zaznacza Marek Kotelnicki, Prezes Zarządu Fundacji Centrum Innowacji i Komercjalizacji Technologii (CIKT), która współorganizuje kampanię.

    Więcej szczegółów znajduje się na www.closertopeople.com.

    Kontakt

    Katarzyna Janocha
    k.janocha@closertopeople.com


  • W roku 2017 mija czwarty rok funkcjonowania Rozporządzenia Kosmetycznego, a także 25 lat od powstania Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. Z tej okazji Stowarzyszenie zaprasza Państwa do udziału w szczególnej konferencji, podczas której prelegenci – aktywni uczestnicy europejskiego rynku kosmetycznego – dokonają podsumowania obowiązywania rozporządzenia oraz przedstawią nadchodzące dla branży wyzwania w czwartym roku jego obowiązywania.

    11 lipca 2013 r. weszło w życie rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczące produktów kosmetycznych. Ten akt jest podstawową regulacją w zakresie obrotu kosmetykami, obowiązującą we wszystkich państwach członkowskich. Nałożył on na producentów i dystrybutorów kosmetyków szereg nowych obowiązków.

    Gośćmi specjalnymi konferencji jubileuszowej są Elżbieta Bieńkowska – Komisarz ds. Rynku Wewnętrznego, Przemysłu, Przedsiębiorczości i MŚP, Komisja Europejska oraz John Chave – Dyrektor Generalny Cosmetics Europe.

    – Przedsięwzięcie kierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych w firmach za zgodność produktów kosmetycznych z obowiązującym prawem – mówi dr Anna Oborska – Dyrektor Generalny Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego – Zapraszamy właścicieli firm, przedstawicieli kadry menedżerskiej, technologów, kierowników i pracowników działów kontroli jakości, działów badań i rozwoju oraz działów wdrożeń.

    Uczestnicy konferencji dowiedzą się m. in. o:
    • Narzędziach, które Komisja Europejska wykorzystuje działając na rzecz stanowienia przyjaznego otoczenia prawnego dla przedsiębiorców w Europie
    • Sytuacji branży kosmetycznej 4 lata po wejściu w życie rozporządzenia kosmetycznego
    • Wyzwaniach, które dla przemysłu i firm kosmetycznych niesie legislacja europejska oraz polska
    • Substancjach wpływających na gospodarkę hormonalną – stanie wiedzy i możliwych rozwiązaniach prawnych
    • Kurczącym się portfolio konserwantów
    • Przyszłości nanomateriałów w kosmetykach
    • Wybranych zagadnieniach oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych
    • Deklaracjach marketingowych w świetle raportu Komisji Europejskiej 2016
    • Warunkach wprowadzenia do obrotu produktów kosmetycznych na rynku chińskim

    Konferencja odbędzie się 21 marca 2017, w Hotelu Intercontinental, w Warszawie, przy ulicy Emilii Plater 49.

    Konferencję patronatem objęły: europejskie stowarzyszenie branży kosmetycznej Cosmetics Europe, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Wyższa Szkoła Zawodowa Kosmetyki i Ochrony Zdrowia. Do udziału w konferencji Organizator – Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego – zaprosił wybitnych prelegentów – czołowych ekspertów Cosmetics Europe, przedstawicieli europejskiego środowiska akademickiego oraz polskich władz – Biura ds. Substancji Chemicznych a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
    Program konferencji oraz formularz zgłoszeniowy zawierający warunki uczestnictwa znajdą Państwo na stronie www.kosmetyki-detergenty.pl.

    Obecność można zgłaszać u Agnieszki Sobkowiak, tel. (22) 625 57 82, agnieszka.sobkowiak@kosmetyki-detergenty.pl.

    Uwaga! Dla Członków Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego – atrakcyjne rabaty. Specjalne warunki Organizator proponuje także osobom, które dokonają wczesnych zgłoszeń.

    Podczas konferencji Organizator zapewnia tłumaczenie symultaniczne.

    Formularz zgłoszeniowy Pobierz

    Program Konferencji Pobierz

    Kontakt
    Agnieszka Sobkowiak
    Koordynator komunikacji i PR
    Tel. 881 361 611
    agnieszka.sobkowiak@kosmetyki-detergenty.pl

    O Stowarzyszeniu
    Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego działa od roku 1992. W roku 2017 Stowarzyszenie świętuje jubileusz 25-lecia. Członkowie Stowarzyszenia to uznani producenci i dystrybutorzy, a także sieci handlowe, dostawcy surowców oraz inne firmy współpracujące z branżami kosmetyczną i detergentową. Dzięki przynależności do Stowarzyszenia zyskali realny wpływ na funkcjonowanie branży kosmetycznej i środków czystości – w Polsce i Unii Europejskiej.

    Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego jest członkiem międzynarodowych organizacji branżowych: Cosmetics Europe, Międzynarodowego Stowarzyszenia Producentów Mydeł, Detergentów i Środków Czystości (the International Association for Soaps, Detergents and Maintenance Products) A.I.S.E. oraz Europejskiej Federacji Aerozolowej (European Aerosol Federation) FEA.

    Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego jest jedyną organizacją w Polsce działającą w oparciu o synergię przemysłu kosmetycznego i środków czystości.
    Reprezentuje ponad 300 marek kosmetycznych i detergentowych. W firmach członków Stowarzyszenia pracuje około 100 tys. pracowników. Jego głos dociera tam, gdzie zapadają najważniejsze decyzje legislacyjne i gospodarcze dla przemysłu kosmetycznego oraz detergentowego.

    Członkostwo w Stowarzyszeniu gwarantuje dostęp do aktualnej wiedzy eksperckiej, pomoc w sytuacjach kryzysowych, wsparcie w obliczu nieuzasadnionych ograniczeń, a także atrakcyjne warunki udziału w branżowych konferencjach i szkoleniach.

    Dyrektorem Generalnym Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego jest dr Anna Oborska.

  • Forum Zamówień Publicznych na Roboty Budowlane to cykliczna, ogólnopolska konferencja, która umożliwia wymianę wiedzy i doświadczeń osób zaangażowanych w realizację procesu budowlanego – zarówno ze strony zamawiającego, jak i wykonawcy. Forum z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością – zeszłoroczna, trzecia edycja zgromadziła około 150 uczestników, wśród których znaleźli się m.in.: kierownicy działów zamówień i specjaliści ds. zamówień publicznych w administracji rządowej oraz samorządowej, kierownicy wydziałów inwestycji czy przedstawiciele firm startujących w przetargach.

    W trakcie tegorocznej konferencji omówione zostaną takie zagadnienia, jak m.in.: szacowanie wartości zamówienia na roboty budowlane po nowelizacji, podwykonawstwo i podmioty udostępniające zasoby w zamówieniach publicznych na roboty budowlane po nowelizacji, rodzaje wad dokumentacji projektowej i ich wpływ na przedmiot zamówienia oraz wynagrodzenie wykonawcy, pozacenowe kryteria oceny ofert w zamówieniach publicznych na roboty budowlane, warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na roboty budowlane i sposoby potwierdzania ich spełnienia. Wykłady i warsztaty prowadzone będą przez wybitnych ekspertów i praktyków posiadających wiedzę z zakresu procesów inwestycyjnych i zamówień publicznych.

    Więcej informacji na temat forum, w tym formularz zgłoszenia na konferencję, znajduje się na stronie: www.torun.przetargipubliczne.pl.

    Kontakt dla mediów
    Justyna Lembryk
    Specjalista ds. Public Relations
    tel. 71 797 48 16
    e-mail: justyna.lembryk@presscom.pl

  • banerek_6

    INTARG 2017 zorganizowany zostanie w nowoczesnym centrum kongresowym, którego dodatkową zaletą jest atrakcyjna lokalizacja w samym sercu najbardziej uprzemysłowionego regionu Polski.

    – Ponad 2000 m² powierzchni wystawienniczo-konferencyjnej

    – Wystawcy z  zagranicy, w tym:

    – jednostki sfery nauki, przedsiębiorstwa innowacyjne sektora MŚP oraz duże przedsiębiorstwa
    – producenci i oferenci innowacyjnych produktów, technologii i usług rynkowych
    – instytucje otoczenia biznesu, podmioty wspierające lub współpracujące z nauką, itp.

    Sposób wystawiania się na Targach:

    – ze zgłoszeniem wynalazku do konkursu INTARG, na stoiskach indywidualnych lub wspólnych (narodowych,    instytucjonalnych itp.)

    – na stoiskach indywidualnych – promocyjnych (bez udziału w konkursie INTARG)

    Konkurs INTARG:

    Wystawcy mają możliwość zgłoszenia prezentowanych wynalazków i innowacji do konkursu INTARG, w ramach którego zostaną one poddane ocenie jury. Jury przyznaje następujące nagrody:

    – Medale złote, srebrne i brązowe
    – 9 Nagród platynowych (za najlepszy wynalazek w branży)
    – Puchar przewodniczącego jury, Nagroda za najlepszy wynalazek zagraniczny, Grand Prix INTARG 2017

    Program Targów:

    – Otwarcie Targów
    – Konkurs INTARG
    – Spotkania biznesowe B2B
    – Konferencje
    – Gala ogłoszenia wyników i wręczenia nagród
    – Networking cocktail party
    – Koncert

    Konferencje, panele dyskusyjne, spotkania biznesowe:

    Podczas Targów INTARG zorganizowane zostaną konferencje, prezentacje, spotkania biznesowe. Rejestracja udziału będzie odbywała się online.

    ZGŁOSZENIA do udziału w Targach przyjmujemy do maja 2017

    Więcej informacji znajdą Państwo pod adresem: http://www.intarg.haller.pl/index.php

    Zainteresowanych prosimy o kontakt z Panią Anetą Manista:
    e-mail: a.manista@haller.pltel. +48 32 355 38 00

  • Drukowanie

    Głównym celem Kampanii „Polska Chemia” jest umocnienie wizerunku branży jako sektora dbającego o środowisko, promującego innowacyjność, tworzącego miejsca pracy, respektującego zasady zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego społecznie.

    Kampania „Polska Chemia” realizowana jest pod hasłem: POLSKA CHEMIA – nasza gospodarka, nasze życie, nasza przyszłość

    Cele Kampanii „Polska Chemia”:

    1. Promocja i umacnianie wizerunku polskiego przemysłu chemicznego;
    2. Promocja Godła „POLSKA CHEMIA”;
    3. Stworzenie narzędzia promującego technologie i produkty Podmiotów Członkowskich PIPC m.in. na rynkach eksportowych;
    4. Realizacja celów statutowych PIPC;
    5. Stworzenie spójnego przekazu wizerunkowego dla Członków Izby i sektora.
    6. Chcemy zwrócić uwagę na to, jak istotnym elementem polskiej gospodarki jest przemysł chemiczny.

    Dzisiaj Polska Chemia to:

    1. najwyższa jakość produktów;
    2. dbałość o środowisko naturalne;
    3. wysoko wykwalifikowane kadry;
    4. jedne z najwyższych nakładów na krajowe inwestycje majątkowe i kapitałowe;
    5. najwyższe standardy bezpieczeństwa pracy i bezpieczeństwa procesowego.

    Polska Chemia to siła napędowa w innowacyjności, badaniach podstawowych i nauce.

  • Jedną z nich jest ogólnopolska akcja pn. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ WE KRWI, której główne cele określono następująco:

    1. propagowanie idei krwiodawstwa;
    2. zmiana wizerunku biznesu, pokazanie w sposób bezpośredni, że przedsiębiorcy zapewniający miejsca pracy, płacący podatki to nie „krwiopijcy” a osoby, które, również w sposób bezpośredni potrafią przekazać, to co jest najważniejsze dla życia – krew.

    Akcja PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ WE KRWI rozpoczęła się 1 kwietnia 2016 roku i potrwa sześć miesięcy tj. do 30 września 2016 roku.

    Odbywa się ona pod patronatem Prezydenta Miasta Leszna oraz Krajowej izby Gospodarczej.

    W wydarzeniu tym wezmą czynny udział izby gospodarcze z całego kraju oraz firmy niezrzeszone poprzez zorganizowanie akcji poboru krwi w danym mieście.

    Do akcji włączyli się:

    1. Miasto Leszno;
    2. Krajowa Izba Gospodarcza;
    3. Koszalińska Izba Przemysłowo-Handlowa.

    Chcesz zorganizować akcję poboru krwi pod hasłem PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ WE KRWI ?
    Prosimy, skontaktuj się z RIPH w Lesznie www.riph.pl

    Zwieńczeniem wydarzenia PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ WE KRWI w naszym regionie będzie przeprowadzenie zbiórki krwi na leszczyńskim rynku 19 września 2016 roku podczas imprezy miejskiej pn. Aktywne Obywatelskie Leszno.

    Broszura POBIERZ

  • Choć polska kardiologia plasuje się w czołówce najlepszych w Europie, śmierć z powodu chorób układu sercowo naczyniowego dotyka prawie połowę naszego społeczeństwa. Posiadamy obecnie jeden z najwyższych w Europie i na świecie odsetek leczenia ostrych zespołów wieńcowych przy pomocy zabiegów przezskórnej angioplastyki wieńcowej (PCI) na milion mieszkańców. W ciągu kilku lat wzbogaciliśmy się o kolejne kardiologiczne placówki ( 160 ośrodków, w tym 148 dyżurujących w systemie 24/7) oraz nowych specjalistów. Nadal jednak pojawiają się obszary, które, choć dają duże możliwości w leczeniu, nie są powszechnie stosowane w naszym kraju. Mowa tu m.in. o metodach leczenia osób cierpiących na ciężkie zwężenia zastawki aortalnej lub jej niedomykalność, niekwalifikujących się do zabiegu chirurgicznego. Rozwiązaniem dla chorych o zbyt wysokim ryzyku zgonu podczas konwencjonalnego zabiegu jest TAVI, czyli przezcewnikowa implantacja zastawki aortalnej.

    Niestety, ta metoda leczenia nie należy do powszechnych w Polsce. W roku 2013 wykonano 381 zabiegów TAVI, w 2014 już 453, co stanowi ok. 12 zabiegów na milion osób. Średnia w krajach “starej Unii” to 5060 na milion osób, w Niemczech ponad 100! Aby osiągnąć średnią unijną, w naszym kraju powinno się wykonywać 2 000 zabiegów TAVI rocznie. Choć dochód narodowy na mieszkańca w Niemczech jest wyższy tylko 3,6 razy w porównaniu do Polski, ilość zabiegów przezcewnikowej implantacji zastawki aortalnej jest tam aż 22 razy większa! Tak słabe wyniki w naszym kraju potwierdzają fakt, że możliwości jakie posiadamy nie są adekwatne do znanych nam realiów życia. Bez odpowiednich środków wsparcia niektórych metod leczenia, a także profilaktyki i poszerzania świadomości społecznej wśród osób chorych oraz ich bliskich polska medycyna nie może liczyć na większe zmiany w obszarze zwalczania chorób układu krwionośnego.

    W odpowiedzi na tę sytuację powstała kampania społeczna “Stawka to życie. Zastawka to życie.”, która ruszyła wraz z początkiem sierpnia i potrwa do końca września. J e j or ganizatorami są: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne przy współpracy z Europejską Asocjacją Przezskórnych Interwencji SercowoNaczyniowych (EAPCI), Europejskim Towarzystwem Kardiologicznym (ESC) i Asocjacją Interwencji SercowoNaczyniowych (AISN PTK). Organizowana akcja ma na celu zapoznanie osób w wieku 70+ a także ich dzieci z zaletami i możliwościami, jakie daje zabieg przezcewnikowej implantacji zastawki aortalnej wśród osób niekwalifikujących się do leczenia chirurgicznego. Kampania ma również uświadomić, że zabiegi TAVI mogą nie tylko umożliwić chorym sprawne funkcjonowanie, ale także przedłużyć ich życie. Akcja docierając do jak największej liczby osób może przyczynić się do zwiększenia świadomości na temat sytuacji kardiologicznej i jej potencjału w Polsce. komentuje koordynator kampanii prof. dr hab. n. med. Adam Witkowski.

    Twarzą dwumiesięcznej kampanii został znany polski aktor Emil Karewicz doskonale kojarzony z takich kultowych dzieł filmowych jak “Stawka większa niż życie” czy “Jak rozpętałem drugą wojnę światową”. W sieci dostępne są już spoty z jego udziałem, które emitują także ogólnopolskie kanały telewizyjne. W ramach promocji akcji mieszkańcy największych miast w Polsce o kampanii mogą dowiedzieć się z citylightów umieszczonych na przystankach oraz z plakatów i spotów w środkach komunikacji miejskiej.

    Kampanię “Stawka to życie. Zastawka to życie” wspierają również sieci aptek, placówki medyczne oraz sanatoryjne, dbając o kolportaż ulotek i ekspozycję plakatów. Powstała także strona internetowa, na której znajdują się szczegółowe informacje na temat kampanii: http://stawkatozycie.pl

    W mediach społecznościowych na oficjalnych profilach kampanii już prezentowane są różne materiały dotyczące kampanii i jej przebiegu. Dodatkowe informacje i zdjęcia dostępne na F aceboku i Instagramie. Spoty promujące akcje można obejrzeć na specjalnym kanale na YouTube .

    Spot Wnuczek: https://www.youtube.com/watch?v=wrK0be20BdI

    Spot Klinika: https://www.youtube.com/watch?v=d3RmIbn3QzQ

    Organizatorzy:

    Polskie Towarzystwo Kardiologiczne polskie towarzystwo naukowe założone w 1954 roku, którego celem jest inicjowanie badań naukowych w dziedzinie kardiologii, profilaktyka i zwalczanie chorób serca i naczyń, propagowanie postępów kardiologii i kardiochirurgii w społeczeństwie oraz współudział w kształceniu lekarzy i innych pracowników systemu opieki zdrowotnej w zakresie kardiologii.

    Association of Percutaneous Cardiovascular Interventions, EAPCI (Europejskie Stowarzyszenie Przezskórnych Interwencji SercowoNaczyniowych), Europejskie Stowarzyszenie Kardiologów Inwazyjnych powstałe w 2006 roku w wyniku połączenia Grupy Roboczej Kardiologii Inwazyjnej Europejskiego Towarzystwa Kardiologicznego oraz zarządu EuroPCR (Europejskiego Kursu Kardiologii Inwazyjnej w Paryżu).

    Europejskie Towarzystwo Kardiologiczne (European Society of Cardiology ESC) istniejące od 1950 r. europejskie towarzystwo naukowe zrzeszające ponad 53 000 osób zajmujących się problemami chorób serca i naczyń, głównie kardiologów. W jego skład wchodzi m.in. 50 Towarzystw Kardiologicznych z poszczególnych europejskich państw (w tym Polskie Towarzystwo Kardiologiczne), 5 stowarzyszeń, 19 grup roboczych.

    Asocjacja Interwencji SercowoNaczyniowych (wcześniej Sekcja Kardiologii Inwazyjnej), czyli jedna z osiemnastu sekcji Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego, która rozpoczęła działalność w 2006 roku.